Motoryzacja » Moto Serwis
Automatyczne prowadzenie od 2025 roku? Continental inicjuje globalny dialog
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Sukces koncepcji automatycznego prowadzenia w dużej mierze zależy od stopnia zaufania społecznego. Przyszli użytkownicy tego rozwiązania powinni mieć okazję do lepszego poznania technologii, dzięki której w przyszłości przemieszczanie się będzie bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Dlatego Continental uruchamia stronę 2025AD.com jako inicjatywę, mającą na celu budowanie wzajemnego zaufania i zapraszającą wszystkie zainteresowane strony do publicznej dyskusji - wyjaśnia dr Elmar Degenhart, Prezes Zarządu Continental.
Przeczytaj również
Sześć wyzwań automatycznego prowadzenia
Opracowując komponenty i systemy potrzebne do automatycznego prowadzenia, konstruktorzy Continental stawiają czoła jednocześnie sześciu kluczowym wyzwaniom. Należą do nich: technologia czujników, łączność z klastrami, dialog człowiek-maszyna, architektura systemu, niezawodność oraz przychylne nastawienie do automatycznego prowadzenia. Oprócz prac nad systemem jazdy autostradą, firma prowadzi również prace nad technologią zautomatyzowanych manewrów parkingowych i planuje rozpowszechnienie systemów automatyzacji prowadzenia w mieście. 
- Biorąc pod uwagę bieżącą sytuację rynkową, automatyczne prowadzenie „od drzwi do drzwi" będzie możliwe od około 2030 roku. Co ważne, w tym czasie nie tylko samochód musi zostać dostosowywany do miasta, ale też miasto będzie dostosowywane do automatycznego prowadzenia, na przykład przez zapewnienie odrębnych pasów ruchu dla tego typu pojazdów - komentuje dr Elmar Degenhart, Prezes Zarządu Continental.
Dialog dla przyszłej mobilności
Uruchamiając witrynę 2025AD.com Continental inicjuje globalny dialog na temat koncepcji automatycznego prowadzenia i przemieszczania się w przyszłości. Co ważne, przedstawiciele firmy zachęcają do udziału w dyskusji także partnerów z branży motoryzacyjnej, polityków, różne grupy społeczne, placówki naukowo-badawcze oraz kierowców. 
Platforma 2025AD.com jest również dostępna w kanałach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter oraz Linkedin. 
* * *
Continental AG 
Z osiągniętymi w 2015 roku obrotami w wysokości 39,2 miliarda euro (według wstępnych wyników finansowych), Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 208 000 pracowników w 53 krajach. 
www.continental-corporation.com 
Dział Opon 
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudnia ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
www.continental.pl 
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl 
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
www.ContiSoccerWorld.com    
    	
 
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)