Firma » Reklama
ATOM dla marki Krisline
W ramach współpracy, Agencja wykona nowy serwis internetowy firmy, rozpocznie działania związane z Search Engine Optimisation, a także zrealizuje kampanię wizerunkową przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi związanych z Social Media Marketing.
Działania ePR obejmować będą aktywność na serwisach społecznościowych, wdrożone zostaną również narzędzia Media Relations. Głównym celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki jako eksperta w popularnej ostatnio dziedzinie odpowiedniego dobierania bielizny, a także poprzez bezpośrednią komunikację z użytkownikiem. Zawartość zarówno serwisu, jak i platform wspomagających, utrzymana będzie na wysokim poziomie dzięki współpracy Agencji z wiodącymi specjalistkami w dziedzinie bra-fittingu oraz aktualnych trendów.
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)