Technologie » Komputery
Asseco stworzyło system do prognozowania zachowań klientów w internecie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dlatego właśnie Asseco stworzyło nowy system, wykorzystujący mechanizmy  zaawansowanej analizy predykcyjnej – Asseco Customer Intelligence (ACI).  Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w  internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.
O sukcesie kampanii marketingowej i sprzedażowej decyduje przede  wszystkim szczegółowe dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców. Dlatego  firmy powinny na bieżąco śledzić najnowsze techniki do analizy  informacji, które ich klienci zostawiają w sieci. 
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/asseco_stworzylo_system_do_prognozowania_zachowan_klientow_w_internecie.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			
Komentarze (0)