Technologie » Internet
artegence Agencją Interaktywną 20-lecia
artegence, działając w latach 90. pod nazwą 3dart.com, współtworzyła rynek usług interaktywnych w Polsce. Założyciele agencji uczestniczyli w powołaniu organizacji, która istnieje obecnie jako IAB Polska. Rozwój artegence zaowocował powstaniem wielu projektów własnych, które funkcjonują obecnie z sukcesem jako niezależne podmioty, jak Filmweb.pl - największy polski portal filmowy 
 i druga na świecie baza danych o filmach, efigence - firma dostarczająca rozwiązania technologiczne dla banków, czy kontomierz.pl – największy polski serwis wspierający zarządzanie finansami osobistymi. artegence pozostaje prężną agencją interaktywną, specjalizującą się w realizacji projektów marketingowych we wszystkich cyfrowych kanałach komunikacji.
– Przez te wszystkie lata zrealizowaliśmy setki projektów dla firm z Polski i zagranicy. Gdy zaczynaliśmy, do dostępnych narzędzi należały witryny WWW, banery i emailing. Dzisiaj online pożera offline, dysponujemy dziesiątkami narzędzi, światami Facebooka i YouTube, a granice między różnymi kanałami są często umowne – mówi Artur Gortych, prezes agencji. – Mamy wspaniały zespół, regularnie zdobywamy nagrody za projekty dla klientów z bardzo różnych branż, z którymi udaje nam się budować wieloletnie relacje. Za nami szmat czasu, ale jestem przekonany, że kolejne lata przyniosą jeszcze ciekawsze wyzwania i przedsięwzięcia - dodaje.
Bartłomiej Wyszyński, wiceprezes agencji odpowiedzialny za strategię i kreację, ciesząc się 
 z wyróżnienia przyznaje, że jego branżę cechuje wyjątkowa dynamika: – Żyjemy w świecie, który pędzi i nie możemy się zatrzymać nawet na jedną sekundę. Zmieniają się narzędzia, technologia 
 i sposoby komunikacji. Ten ciągły ruch nas bardzo pociąga i ekscytuje. Jest jak paliwo, które daje nam energię, i którego nam nie zabraknie przez wiele kolejnych lat.  
– W czerwcu obchodzimy urodziny. Tytuł agencji 20-lecia to najlepszy prezent, jaki moglibyśmy sobie wymarzyć. Nagroda w konkursie jest bardzo miła, ale wiemy, że rzeczywisty sukces zawdzięczamy klientom, którzy od 1995 roku powierzają nam swoje budżety i pozwalają działać odważnie – mówi Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający Artegence. – Pracując dla naszych klientów, rozwijamy firmę i co najważniejsze, mamy z tego wszystkiego naprawdę sporo frajdy. Naszym klientom obecnym 
 i przyszłym, konkurentom i oczywiście sobie, życzymy prawdziwej długowieczności w niezwykle ciekawych dla reklamy czasach – dodaje.    
    	
| Nadesłał:
            artegence | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)