Technologie » Telekomunikacja
Aplikacje mobilne definiują nowe oblicze biznesu
Zgodnie z globalnym raportem pt. „Millennials and mobility: how  businesses can tap into the app generation” (Generacja Y i mobilność:  jak przedsiębiorstwa mogą trafić do pokolenia aplikacji), 39%  przedstawicieli tej grupy społecznej byłoby mniej skłonnych do polecenia  innym produktów lub usług danej firmy, jeżeli nie spodobały im się jej  aplikacje mobilne, a 27% osób wyraziłoby wręcz negatywną opinię na ten  temat. 
 Z badania tego jasno wynika, że jeśli przedsiębiorstwa  nie są w stanie zapewnić swoim obecnym i potencjalnym klientom dostępu  do interesujących aplikacji, odzwierciedlających również wartość marki,  to narażają się na ryzyko, że Generacja Y zniechęci się do ich oferty i  skorzysta z produktów konkurentów, których oferta mobilna będzie  bardziej przekonująca. 
 Raport pokazuje również, że Generacja Y  nie lubi dostawać niechcianych, natrętnych wiadomości nieistotnych z  punktu widzenia ich potrzeb, ale lubi otrzymywać od przedsiębiorstw  wsparcie w postaci wiadomości o dużej wartości dodanej. 73%  ankietowanych ceni sobie możliwość kupowania produktów lub usług za  pomocą aplikacji mobilnej. Podobnie 71% respondentów lubi mieć możliwość  zarządzania rozliczeniami za usługi, a 65% — możliwość informowania  przedsiębiorstwa o problemach lub zgłaszania reklamacji za pomocą  aplikacji mobilnej.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/aplikacje_mobilne_definiuja_nowe_oblicze_biznesu.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)