Motoryzacja » Samochody
Aplikacja Volvo On Call daje kierowcy nowe możliwości
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dwa lata temu Volvo uruchomiło w Szwecji system doręczania przesyłek  kurierskich bezpośrednio do zaparkowanych samochodów. Ta funkcja bazuje  na aplikacji Volvo On Call i daje kurierowi jednorazowy, wirtualny  kluczyk pozwalający otworzyć i zamknąć pojazd. W tym roku ta funkcja  zostanie zaoferowana w pięciu kolejnych krajach
– To dopiero  początek. Rozwój najbardziej wszechstronnych i istotnych dla klienta  usług nabiera tempa i wchodzi w nową fazę. W tym roku zaprezentujemy  bardzo wygodne i oszczędzające czas rozwiązania opracowane przez Volvo – powiedział Björn Annwall odpowiadający w Volvo Car Group za dział Global Consumer Experience.
Aby  poprawić funkcjonalność i możliwość obsługi nowych funkcji aplikacja  Volvo On Call została całkowicie zmieniona i przeprojektowana. W obecnej  chwili aplikacja Volvo On Call jest najbardziej rozpowszechnionym tego  typu rozwiązaniem w branży, do końca 2017 roku będzie dostępna w około  50 krajach pokrywając około 90 procent rynku sprzedaży Volvo.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)