Moda » Odzież
Aneta Pająk twarzą kampanii Solar S/S 2016
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kampania Solar S/S 2016 wyróżnia się unikatowym sposobem prezentacji zdjęć. Stylizacje z najnowszej kolekcji zestawione zostały ze zbliżeniami twarzy modelki, a dominujące kolorowe fotografie przełamano czarno-białymi zdjęciami. Świeżości i dynamiki nadaje także nieoczywisty w sesjach modowych sposób fotografowania.
W tym sezonie zdecydowaliśmy się na odważniejsze zabiegi formalne. Obok klasycznych zdjęć sylwetek w kampanii pojawiają się czarno-białe portrety i kadry amerykańskie. Ta nowatorska kompozycja wydobywa głębię fotografii, a także podkreśla detale ubrań i urodę Anety – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. Dzięki prostym krojom i stonowanej kolorystyce kolekcji, idealnie współgrającej z subtelną urodą modelki, w połączeniu z tłem sesji – surową, neutralną przestrzenią, udało się osiągnąć efekt przyjemnego, letniego orzeźwienia. Sesja dla Solar to pierwsza i na razie jedyna polska kampania Anety Pająk, modelki odnoszącej znaczące sukcesy na rynku międzynarodowym. Dzięki kampanii Gucci Cruise 2015 jej kariera nabrała tempa zaledwie trzy miesiące po rozpoczęciu pracy w modelingu. Aneta ma na swoim koncie sesje dla marek Dior Makeup, Adidas by Stella McCartney, Topshop i H&M oraz pokazy dla topowych domów mody, jak Fendi, Moschino, Versace, Chloé i Chanel. Jej nazwisko widnieje w Top 50 – rankingu pięćdziesięciu najlepszych modelek prestiżowego portalu Models.com.W kampanii Solar Aneta Pająk stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego. Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję to efekt kontynuacji współpracy marki z cenionym fotografem. W portfolio Adama Plucińskiego, oprócz sesji Solar F/W 15/16, znajdują się kampanie dla Levi’s, H&M i W. KRUK oraz zdjęcia dla magazynów „Harper’s Bazaar”, „Glamour”, „Twój Styl” i „Elle”. Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z Teatrem Syrena i marką La Mania.
Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekty sesji będzie można zobaczyć w szóstym numerze Magazynu Solar, dostępnym od lutego w salonach marki.
Fotograf: Adam Pluciński /MOVE
Modelka: Aneta Pająk/Mango Models
Stylizacja: Zuza Kuczyńska/LAF
Makijaż: Wilson/Warsaw Creatives
Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)