Gospodarka » Przemysł
Andrzej Wiśniowski finalistą konkursu EY World Entrepreneur of the Year 2014
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Prawdziwym ambasadorem Polski jest Andrzej  Wiśniowski, twórca i właściciel marki WIŚNIOWSKI, który reprezentował  nasz kraj w prestiżowym finale EY World Entrepreneur of the Year 2014.  Uroczysta Gala odbyła się 7 czerwca w  ekskluzywnej dzielnicy księstwa  Monako – Monte Carlo.   
Andrzej Wiśniowski, twórca sukcesu marki WIŚNIOWSKI  , to jeden z najbardziej cenionych polskich biznesmenów. W listopadzie  ubiegłego roku, „w uznaniu za wyznaczanie od 20 lat trendów na rynku  bram i ogrodzeń za granicą", otrzymał zaszczytny tytuł Przedsiębiorcy  Roku 2013 w 11. polskiej edycji konkursu EY. Międzynarodowy finał EY  World Entrepreneur of the Year 2014, skupiający laureatów z krajowych  rozgrywek, odbył się 7 czerwca br. w Monte Carlo. Światowa stolica  luksusu, słynąca m.in. z wyścigów Grand Prix Formuły 1, turnieju  tenisowego Rolex Masters oraz wysmakowanych rezydencji, gościła elitę  gospodarczą.
W ubiegłą sobotę, podczas Uroczystej Gali EY World  Entrepreneur of the Year 2014 Andrzej Wiśniowski reprezentował nasz  kraj, jako rodzimy lider w dziedzinie przedsiębiorczości. Przedsiębiorca  znalazł się w gronie najwybitniejszych światowych biznesmanów z ponad  50 krajów świata. Andrzej Wiśniowski jako finalista podczas ceremonii  wręczenia nagród został włączony do Galerii Sław światowej  przedsiębiorczości. – Jestem bardzo dumny, że mogłem reprezentować  Polskę w tym prestiżowym wydarzeniu, w momencie, kiedy obchodzimy 25  rocznicę przemian gospodarczych i ustrojowych w Polsce, które pozwoliły  na wolną przedsiębiorczość. Moja firma to dziecko tych przemian. W tym  roku obchodzimy 25-lecie jej założenia – mówi Andrzej Wiśniowski. 
Działająca  od 1989 roku firma WIŚNIOWSKI opiera się wyłącznie na polskim kapitale.  Andrzej Wiśniowski założył ją od podstaw. Efektywnie budował renomę i  prestiż przedsiębiorstwa, aby dziś zatrudniać ponad 1100 osób i z  powodzeniem konkurować na skalę światową. Aż 25% przychodów firmy  pochodzi ze sprzedaży na międzynarodowych rynkach. Spółka zdobyła  zaufanie klientów na całym świecie, nieustannie się rozwija, wyznaczając  nowe trendy na rynku oraz poszerzając ofertę o innowacyjne rozwiązania.  WIŚNIOWSKI od 25 lat zajmuje się produkcją wysokiej klasy bram  garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych, stolarki stalowej i  aluminiowej, które stanowią ukoronowanie każdej inwestycji. 
World Entrepreneur of the Year jest  organizowany przez EY jako międzynarodowy finał krajowych konkursów  „Przedsiębiorca Roku" w ponad 50 państwach świata. Inicjatywa promuje  liderów przedsiębiorczości. Ze względu na swą rangę jest powszechnie  nazywana Światowymi Oskarami Biznesu. Wręczenie nagród było  ukoronowaniem pięciodniowego pobytu, podczas którego finaliści mieli  okazje wziąć udział w warsztatach, panelach dyskusyjnych, wykładach  plenarnych, w których uczestniczyli m.in. sir Alex Ferguson – menedżer  Manchesteru United, Muhammad Yunus – założyciel Grameen Bank, który  otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla w 2006 r., Martha Stewart – twórca  Martha Stewart Living Omnimedia, Eric Wahl – autor bestsellerów,  przedsiębiorca i uznany międzynarodowy artysta oraz Hamdi Ulukaya –  założyciel i dyrektor generalny Chobani Inc, zwycięzca ubiegłorocznej  edycji World Entrepreneur of the Year. 
 
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)