Gospodarka » Przemysł
Andropol prezentuje się w regionach turystycznych
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Gastro-Hotel to cykliczna impreza wystawienniczo-szkoleniowa, która odbywa się każdego roku w atrakcyjnych turystycznie miastach polski. W tym roku - prócz Kołobrzegu - gościła będzie także w Chorzowie (edycja czerwcowa).
Targi są okazją do prezentacji nowości z branży gastronomiczno-hotelarskiej, to też kompendium wiedzy o trendach w wyposażaniu hoteli i restauracji w: tekstylia, środki czystości, artykuły spożywcze, półprodukty oraz nowinki techniczne i oprogramowanie. Niewątpliwym plusem imprezy jest atrakcyjny program – pokazy sztuki kulinarnej, degustacje i liczne konkursy. A wszystko to w wykonaniu mistrzów kucharskiego fachu.
- Pomorze, jako region turystyczny z rozbudowaną bazą hotelową i gastronomiczną, to dla nas ważny rynek zbytu – mówi Grzegorz Łukawski, prezes Andropolu. – Te targi są doskonałą okazją by w jednym miejscu i czasie zaprezentować swoją nową ofertę, dowiedzieć się, co proponuje konkurencja czy poznać opinię na temat swoich produktów. Ale liczymy też na nawiązanie bezpośrednich kontaktów z lokalnymi hotelami i pensjonatami, które odwiedzi nasz przedstawiciel handlowy.
Andropol tradycyjnie pokazuje w Kołobrzegu swoją kompleksową ofertę tkanin i konfekcji dla segmentu HoReCa – pościele, obrusy, wysokiej jakości wyroby frotte oraz nowość- kołdry i poduszki z antyalergicznym wypełnieniem.
Andropol SA jest znanym nie tylko na krajowym rynku producentem artykułów tekstylnych kierowanych do hoteli i restauracji, czyli segmentu HoReCa. Spółka proponuje konfekcję pościelową o różnorodnych rozmiarach, sposobach szycia i zapięcia, bawełnianą i bawełniano-poliestrową, atrakcyjną wzorniczo i asortymentowo. Z fabryk Andropolu w Białymstoku i Andrychowie wychodzi również konfekcja stołowa w szerokiej gamie kolorystycznej oraz odpasowane serwetki bankietowe. Nakrycia stołowe Andropolu zdobią luksusowe restauracje, hotele, sale konferencyjne oraz świąteczne stoły.
Targi w Kołobrzegu trwają od 2 do 4 kwietnia.
| Nadesłał:
            Masz-Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)