Firma » Biznes
Amica: To był dobry rok
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dla Amiki był on szczególny. Firma dynamicznie się rozwijała, wprowadziła na rynek nowe innowacyjne produkty zdobywając liczne wyróżnienia i nagrody, w tym prestiżowy Laur Konsumenta.
Amica to jeden z wiodących producentów sprzętu AGD w  Polsce. Produkty, które oferuje, cieszą się dużym zainteresowaniem  klientów i są chętnie wybierane przez stylistów magazynów wnętrzarskich.  Piekarniki, płyty i lodówki to dowód na to, że można połączyć  funkcjonalność, nowoczesne wzornictwo i trwałość, a wszystko za cenę  dostosowaną do polskich portfeli.
Sprzęt Amica docenili w tym  roku także jurorzy wielu konkursów. Płyta indukcyjna INARI PL 65 11 SF,  czajnik KI 3011 NOBLIS oraz kuchenka mikrofalowa AMG 20E80GB znalazły  się w gronie ścisłych finalistów konkursu Dobry Wzór. Konkurs ten to  coroczny przegląd produktów organizowany przez Instytut Wzornictwa  Przemysłowego. Impreza promuje dobrze zaprojektowane produkty dostępne  na polskim rynku. Do finału kwalifikują się tylko te przedmioty, które  zdaniem ekspertów łączą estetykę z funkcjonalnością.
Nagroda  profesjonalnego jury to nie jedyne wyróżnienie zdobyte w tym roku przez  firmę Amica. Zalety linii pralek Amica Maxima docenili też Klienci i  przyznali firmie nagrodę „Laur Konsumenta”. „Laur Konsumenta” to jeden z  największych plebiscytów konsumenckich w Polsce. To nabywcy towarów i  usług decydują, które produkty są najlepsze. Zdobycie tej nagrody to dla  firmy powód do wielkiej satysfakcji. - Wszystkie nagrody są dla nas  bardzo ważne – mówi Zdzisław Wiese, PR & ATL Manager Amica. -  Zarówno ta przyznana naszej firmie przez profesjonalne jury, jak i ta,  przyznana nam przez użytkowników naszego sprzętu. To dla nas ważna  informacja, że nie tylko tworzymy rzeczy ładne, wpisujące się w kanony  współczesnego designu, ale też funkcjonalne i sprawdzające się w domach.
Zadowolenie  klientów z produktów firmy Amica w tym roku było wyrażane na wiele  sposobów. Firma uzyskała aż 43% głosów wśród marek cieszących się  największym zaufaniem Polaków. Badanie zostało przeprowadzone przez TNS  OBOP na grupie ponad tysiąca Polaków. Amica świętowała w tym roku  triumfy nie tylko w Polsce, ale też poza jej granicami. Marka została  uhonorowana nagrodą w kategorii: Kuchnie, konkursu: Produkt roku 2010,  organizowanego przez brytyjski magazyn Get Connected.
Oprócz  projektowania i wdrażania nowych rozwiązań technologicznych w branży AGD  Amica stawia też na edukację. Wspólnie z Uniwersytetem Ekonomicznym z  Poznania firma stworzyła Uniwersytet AGD Amica, czyli innowacyjny  program szkoleń produktowo-sprzedażowych. Szkolenia są skierowane  głównie do pracowników sprzedających urządzenia AGD oraz projektantów ze  studiów mebli kuchennych. Na Uniwersytecie AGD Amica uczestnicy kursów  zdobywają wiedzę dotyczącą marki i oferty Amica oraz technik sprzedaży  czy też zarządzania zespołem i efektywnej organizacji pracy. Najlepsi,  którzy osiągną  najwyższe wyniki w dwóch pierwszych etapach kursu, wezmą  udział w III etapie programu prowadzonym przez Uniwersytet Ekonomiczny w  Poznaniu pod hasłem Menedżer Zespołu AGD. To najbardziej prestiżowa  część szkolenia, za realizację której w całości odpowiada poznańska  uczelnia.    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)