Gospodarka » Przemysł
Ambasador Indii z wizytą w zakładzie produkcyjnym Grupy Paradyż
W organizację spotkania zaangażował się Departament Promocji i   Współpracy Dwustronnej Ministerstwa Gospodarki, który wspiera   działalność polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych. Podczas   wizyty w Grupie Paradyż, Pani Ambasador i Wiceminister podjęli rozmowy z   Zarządem firmy na temat potrzeby inicjowania działań na rzecz   przyszłej, obustronnej współpracy. Pomimo tego, że Indie są jednym z   najszybciej rozwijających się gospodarczo krajów na świecie, ich udział w   polskiej wymianie handlowej jest śladowy. W tym roku przypada 60.   rocznica nawiązania polsko-indyjskich stosunków dyplomatycznych.
Goście   zwiedzili między innymi zakład produkcyjny Grupy Paradyż w Tomaszowie   Mazowieckim oraz Multimedialne Studio Projektowe 3D w salonie firmowym.   Zapoznali się także z szeroką ofertą produktową firmy, oraz  najnowszymi  propozycjami m.in. wielkoformatowymi, szklanymi obrazami  realizowanymi z  wykorzystaniem precyzyjnego druku cyfrowego. Jej  Ekscelencja doceniła  kompleksową automatyzację procesów produkcyjnych  Grupy Paradyż, jak  również nowoczesny sposób projektowania wnętrz,  który istotny jest z  punktu widzenia klienta finalnego. 
W  spotkaniu uczestniczył  również Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego  Rafał Zagozdon oraz  Pani Lucyna Jaremczuk – Główny Specjalista w  Departamencie Promocji i  Współpracy Dwustronnej w Ministerstwie  Gospodarki. 
Zapraszamy na www.paradyz.com  
  
  
 
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)