Dom » Wnętrza
Alphenberg Polska z nową stroną www
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach dynamicznego rozwoju marka Alphenberg rozszerza obecnie swoją sieć sprzedaży o Europę Środkowo-Wschodnią. Centralnym punktem w regionie będzie Warszawa, w której w maju otwarty został pierwszy w tej części Europy showroom marki. Poza wizytą w salonie, o walorach okładzin marki Alphenberg można przekonać się odwiedzając stronę internetową www.alphenberg.pl .
Serwis wykonany został przez firmę IDEAS FIRST. Intuicyjne menu i przejrzysta konstrukcja strony pozwalają na wygodne z niej korzystanie zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Uwagę zwraca elegancki design i stonowana kolorystyka witryny, które idealnie oddają charakter marki. Na stronie www.alphenberg.pl Internauci znajdą m.in. galerię wnętrz wykończonych okładzinami Alphenberg, poznają zalety skóry jako materiału dekoracyjnego, a także dowiedzą się więcej o holenderskiej marce. Architekci wnętrz zainteresowani kontaktem z polskim przedstawicielstwem marki zapoznają się z zasadami współpracy.
Poza stroną internetową Alphenberg Polska uruchomił też profil firmowy na Facebooku. Znaleźć go można pod adresem : https://www.facebook.com/AlphenbergPolska .
| Nadesłał:
            alphenberg | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)