Firma » Bankowość
Alior Bank promuje fundusze inwestycyjne
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowa kampania Alior Banku prowadzona pod hasłem „Lokata? Fundusz! Przewaga wynika z zysków!" promuje atrakcyjność oferowanych przez Bank funduszy inwestycyjnych, stanowiących alternatywę dla standardowych lokat dostępnych na rynku, podkreślając ich większą zyskowność.
Kampania w Internecie obejmuje reklamy banerowe i plansze wyświetlane na najważniejszych portalach dopasowanych do grupy docelowej oraz dystrybucję spersonalizowanego mailingu. Uzupełniają ją działania kontekstowe skierowane do osób zainteresowanych tematyką inwestycyjną, wsparte aktywnością w mediach społecznościowych (portal Facebook). Wszystkie reklamy internetowe prowadzą na dedykowaną stronę: www.fundusze.aliorbank.pl
Zasięg kampanii wzmocnią dodatkowo publikacje reklam w najważniejszych na polskim rynku tytułach biznesowych dopasowanych do grupy docelowej m.in. Rzeczpospolita, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna czy Polityka.
Informacje o ofercie funduszy inwestycyjnych znajdą się także na ekranach LCD w oddziałach Alior Banku, na bankomatach oraz w systemie bankowości internetowej i w e-mailingach adresowanych do klientów Banku. Za przygotowanie materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za kreacje internetowe - Agencja Simpatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.
| Nadesłał:
            United PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)