Firma » Reklama
Ajenci Kolportera nagrodzeni
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Konkurs skierowany był do kolektorów z kolektur, z którymi współpraca Totalizatora Sportowego układa się wzorowo, a efekty sprzedażowe pozostają na bardzo wysokim poziomie. Warunkiem ujęcia w rankingu było osiągnięcie przez kolekturę sprzedaży wszystkich produktów LOTTO na poziomie 102% w stosunku do okresu referencyjnego. Celem konkursu było osiągnięcie jak najwyższej sprzedaży loterii pieniężnych, które debiutowały na rynku w czasie trwania konkursu.
W wyniku konkursu trzydziestu najlepszych kolektorów otrzymało unikatową nagrodę – koszulkę z autografem jednego z najlepszych piłkarzy świata – Roberta Lewandowskiego.
Pośród nagrodzonych znalazło się aż pięcioro ajentów saloników Kolportera. Koszulkę z autografem „Lewego” otrzymali: Magdalena Doroszczyk, prowadząca salonik przy ul. Legionów 83 w Czechowicach-Dziedzicach; Katarzyna Gregułowska, ajentka saloniku przy ul. Chojnowskiej 41 w Legnicy; Edyta Jurkowska z saloniku przy ul. Powstańców Warszawy 4 w Mielcu; Marcin Kulpa, ajent saloniku przy ul. Wyszyńskiego 6 w Toruniu i Agnieszka Trojak, prowadząca salonik na Placu Teatralnym 13 w Opolu.
– Świadomość, że aż pięciu naszych ajentów znalazło się wśród najlepszej trzydziestki, napawa nas ogromną dumą. Udział w konkursie wymagał od każdego z kolektorów ogromnego zaangażowania. Nie chodziło bowiem o sprzedaż jakichkolwiek produktów Totalizatora Sportowego, a nowych, których klient jeszcze nie znał – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.
  – Cieszy nas, że ajenci saloników Kolportera wykazują się kreatywnością, zaangażowaniem i przede wszystkim umiejętnościami godnymi miana najlepszych sprzedawców. Są dla nas wzorem do naśladowania – dodaje D. Sandecki.     
    	
| Nadesłał:
            Biuro Prasowe - Kolporter | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)