Firma » Reklama
Agencja Cucaburra przyjmuje nową strategię skupioną na marketingu B2B
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Agencja Cucaburra, kojarzona dotychczas głównie z brandingiem i projektowaniem identyfikacji wizualnych, po 7 latach działalności zmienia swój model, stając się wyspecjalizowanym partnerem w marketingu B2B. Strategiczna zmiana odzwierciedla rozwój firmy, nabyte doświadczenie i odpowiada na potrzeby swoich docelowych klientów.
Od brandingu do kompleksowego marketingu B2B
Ewolucja agencji Cucaburra w kierunku kompleksowego marketingu B2B jest naturalną konsekwencją jej rozwoju i zdobytego doświadczenia.
– Nasza zmiana w wyspecjalizowaną agencję marketingu B2B to wynik wieloletniego doświadczenia i zrealizowanych do tej pory projektów. Pracując z firmami z branż technologicznych i przemysłowych, rozwinęliśmy umiejętność skutecznego łączenia działań wizerunkowych z marketingiem operacyjnym, co pozwala jeszcze lepiej wzmacniać marki naszych klientów i zwiększać ich sprzedaż. Zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej skupić na tym kierunku i zaoferować budowanie marki w szerszym konspekcie obsługi marketingowej – wyjaśnia zmianę Krzysztof Karaś, założyciel agencji.
Poszerzona oferta to więcej możliwości
Usługi brandingowe agencji – takie jak strategia marki czy projektowanie identyfikacji wizualnych – pozostają elementem kompleksowej obsługi świadczonej przez Cucaburrę. Poszerzona oferta, obejmująca między innymi content marketing B2B, tworzenie stron generujących leady, pozycjonowanie i PR, ma na celu maksymalizację efektów sprzedażowych i budowanie silnej pozycji rynkowej klientów.
Rebranding agencji wiąże się także z odświeżeniem jej identyfikacji wizualnej i uruchomieniem nowej strony. Nowy, przejrzysty styl odzwierciedla klarowność współpracy oraz koncentrację na wynikach klientów.
O agencji Cucaburra
Cucaburra to agencja marketingu B2B, wyspecjalizowana w strategicznym rozwoju sprzedaży i generowaniu leadów dla firm z sektorów technologii, IT, przemysłu, produkcji oraz usług dla biznesu. Agencja skutecznie łączy branding z kompleksowymi działaniami marketingowymi B2B, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i udanych projektach dla różnorodnych marek z rynku biznesowego.
https://cucaburra.pl
| Nadesłał:
            Cucaburra | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)