Firma » Biznes
Agencja about ad z energią wspiera TAURON
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W 2011 roku Vattenfall dokonał sprzedaży Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego na rzecz Grupy TAURON, jednego z największych podmiotów gospodarczych w Polsce. Holding jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w kraju. Grupa TAURON jest drugim co do wielkości producentem energii elektrycznej w Polsce. To także największy dostawca ciepła na Górnym Śląsku.
W celu przeprowadzenia akcji informacyjnej, skierowanej przede wszystkim do dotychczasowych Klientów, przeprowadzono konkurs wśród agencji obsługujących gliwicką spółkę, który wyłonił agencję reklamową odpowiedzialną za kampanię rebrandingową. Wybór padł na agencję about ad.
Do zadań agencji należało przedstawienie spójnej koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie key visuali dla dwóch etapów kampanii oraz zaprezentowanie powiązania pomiędzy poszczególnymi fazami akcji rebrandingowej. Koncepcja about ad realizuje wyznaczone cele, jest zgodna z wizerunkiem obu marek oraz płynnie łączy się ze wszystkimi elementami kampanii, takimi jak: akcja sprzedażowa i konkursy dla Klientów.
Cała koncepcja jest spójna w warstwie graficznej oraz w przekazie słownym. Poszczególne elementy wspierają główną komunikację, jaką jest zmiana marki i płynnie przeprowadzają wszystkie grupy Klientów przez proces zmiany nazwy sprzedawcy energii. Działania rebrandingowe obejmują: outdoor, internet, radio i telewizję lokalną, mailingi bezpośrednie, materiały POS dla Biur Obsługi Klienta, a także druki reklamowe dla Klientów indywidualnych i biznesowych.
Za realizację kampanii ze strony agencji reklamowej about ad odpowiadają: Sebastian Sauer (Senior Art Director), Monika Nemtsev (Account Manager) i Maciej Świtała (Account Executive).
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)