Technologie » Komputery
ActiveJet zwycięzcą Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
ActiveJet zajął zaszczytne pierwsze miejsce, wygrywając tym samym ze wszystkimi markami dostępnymi na polskim rynku. Lepsza od oryginałów okazała się wysoka jakość, większa wydajność 
 i duża pojemność oferowanych przez polskiego producenta tuszów i tonerów. 
Badania realizowane w ramach programu konsumenckiego, za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów, a zebrane informacje wskazują również stopień ich rozpoznawalności.
Zdaniem ankietowanych, biorących udział w tegorocznym sondażu, ActiveJet ma zarówno najwyższej jakości artykuły, jak i szeroko dostępną ofertę w korzystnej dla klienta cenie.
- To dla nas wielki sukces, że stoimy o krok przed konkurencją. Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie nasze produkty zostały ocenione tak wysoko. Zadowolenie użytkowników jest dla nas największą satysfakcją, a kolejna nagroda nie tylko potwierdza jakość artykułów i pozycję lidera na rynku, ale jest również motywacją do dalszego doskonalenia oferty – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki 
 w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet.   
Z przeprowadzonych badań wynika, że ActiveJet jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku, mającą w swoim portfolio dobre, sprawdzone tusze i tonery do większości drukarek. Produkty respondentom kojarzą się nie tylko 
 z wysoką jakością i wydajnością, ale dostępnością na wyciągnięcie ręki w specjalnie udostępnionych stoiskach centrum handlowych w całej Polsce.   
Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniano ją za wysoką jakość produktów, przyznając m.in. wyróżnienia Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC): Jakość Roku 2007, 2008, 2009.
Plebiscyt organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prace związane z przeprowadzeniem badań w tym roku zostały powierzone Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie. Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 9499 respondentów, natomiast metodą doboru do próby była metoda kwotowa i celowa. Przy konstrukcji próby wzięty został rozkład ludności Polski wedle wieku i płci opracowany przez GUS w 2011 roku.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)