Rozrywka » Rozrywka
ABSOLUT Elyx zdobywcą tytułu „Najlepszy produkt 2016”
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Badanie zostało zorganizowane przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”, a jego wyniki odzwierciedlają rzeczywiste sympatie i zaufanie Polaków względem produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach.
„Najlepszy produkt 2016 – wybór konsumentów” jest ogólnopolskim badaniem przeprowadzanym przez wydawcę miesięcznika „Wiadomości Handlowe”. Zwycięskie produkty w kategorii FMCG 
 są wskazywane na podstawie głosów konsumentów. Merytoryczną opiekę nad plebiscytem sprawuje Instytut GFK, przeprowadzając ankiety na reprezentatywnej próbie 1100 osób. Zdobycie przez markę przyznawanego tytułu stanowi szczególne wyróżnienie, dowód zaufania, a także silną rekomendację.  
W tegorocznej edycji badania marka ABSOLUT Elyx zdobyła największą ilość głosów w swojej kategorii (wódki czyste) i zdobyła pierwsze miejsce, czyli złoty medal.
„Wiadomość o przyznaniu marce ABSOLUT Elyx najwyższego wyróżnienia, przyjęliśmy z ogromną satysfakcją. Fakt, że o wygranej zdecydowali konsumenci stanowi dla nas wartość bezcenną. Wierzę, że odbiorcy naszego produktu docenili nie tylko najwyższą jakość, ale dostrzegli także prawdziwą historię i pasję ludzi, którzy go tworzą.” – komentuje Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager ABSOLUT and Prestige Vodkas.
ABSOLUT Elyx to jedna z najbardziej luksusowych wódek na świecie. Powstaje w oparciu o najlepsze, światowe praktyki branży gorzelniczej. Za każdy etap jej wytwarzania odpowiada najwyższej klasy rzemieślnik. Tajemnicą wódki jest unikatowy proces destylacji, który odbywa się w miedzianej kadzi, pochodzącej z początku XX wieku. Aparatura oznaczona numerem 51 jest sercem gorzelni w Åhus (Szwecja) i tylko nieliczni pracownicy potrafią z niej korzystać. Wynikiem pracy zespołu znawców jest wódka o aksamitnym, eleganckim smaku z wyczuwalną nutą orzechów oraz pszenicy. Aromat zachwyca pełnym, ale subtelnym zapachem toffi oraz owoców.
Stworzona dla osób ceniących pasję twórców i autentyczność produktu, a także prawdziwą historię, jaką można odkryć poznając markę. Jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży w Polsce oraz wyselekcjonowanych, prestiżowych lokalach gastronomicznych i klubach.
www.absolut.pl
| Nadesłał:
            RC2 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)