Firma » Biznes
ABR SESTA wzbogaciła się o nowego specjalistę
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Piotr Szczerbiak posiada 19-letnie doświadczenie na rynku IT, w szczególności w obszarze budowania rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. ERP/MRP, komunikacji i handlu detalicznego. Wspierał przygotowanie rozwiązań informatycznych pod indywidualne wymagania klientów oraz przyczynił się do zrealizowania ok. 100 projektów, o łącznej wartości przekraczającej 100 mln PLN. W swojej długoletniej karierze zawodowej piastował stanowiska inżyniera oprogramowania, project managera, business advisora oraz dyrektora operacyjnego i zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za strategię, realizację budżetu, sprzedaż oraz zarządzanie projektami. Doświadczenie zdobył również w spółkach giełdowych, wdrażając zmiany w strukturach przedsiębiorstw.
 	***
 	ABR SESTA zajmuje  się kompleksowym badaniem środowiska zakupowego (tj. analizą cen,  promocji, dystrybucji)   i zachowań zakupowych klientów, badaniem  marketingu bezpośredniego, badaniem jakości obsługi i satysfakcji  klientów, Big Data oraz prowadzeniem innych badań jakościowych oraz  ilościowych na określonych próbach konsumenckich i B2B. Obecnie firma  zatrudnia 35 pracowników merytorycznych, ponad 600 ankieterów, 16  szkoleniowców regionalnych oraz 10 konsultantów. 
Spółka ABR SESTA znajduje się w czołówce firm badania rynku i opinii publicznej z kapitałem Polskim wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).
| Nadesłał:
            Paweł Kajetanowicz | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)