Technologie » Komputery
76% Polaków chętnie dzieli się danymi przy zakupach w sieci
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Podobnie sprawy się mają w przypadku relacji e-klienta z firmą w sieci. O  ile namówienie go do jednokrotnego skorzystania z oferty jest  stosunkowo łatwe, o tyle zbudowanie zaufania i lojalności spędza sen z  powiek niejednemu e-przedsiębiorcy. A jest o co walczyć - według raportu  eMarketer, globalna sprzedaż e-commerce wzrosła o 25% rok do roku.
Wiele danych potwierdza ofensywę handlu w sieci i w nowych kanałach. 35%  polskich konsumentów przyznało PwC, że urządzenia mobilne stają się ich  głównym narzędziem robienia zakupów.
 Do tego 1 marca 2018  weszła w życie ustawa ograniczająca handel w niedzielę. Choć wedle  szacunków ekspertów z PwC dla polskiej gospodarki może to oznaczać  zmniejszenie wpływów do budżetu o 2 mld zł (PIT i CIT), to z drugiej  strony jest to szansa na zdobycie serc klientów przez sklepy  internetowe. Wraz ze wzrostem zainteresowania handlem w sieci rosną  wymagania konsumentów co do standardów ich obsługi. Zgodnie z badaniami  SAP Hybris, 86% Polaków nie toleruje na przykład operowania ich danymi  bez zgody, a 7 na 10 – wolnych reakcji w obsłudze. W rywalizacji o  konsumenta wygrywają firmy, które zamiast romansu wolą trwałe i zdrowe  związki z klientem. U ich podstaw leżą troska o konsumenta, stały i  wygodny kontakt, a także wdrożenia innowacji. O tym, jak budować  wartościowe relacje handlowe w sieci dyskutowali 21 marca uczestnicy SAP  Hybris Day 2018 – Klient w centrum uwagi. To konferencja poświęcona  branży e-commerce i rewolucji w świecie zakupów, gromadząca czołowych  menedżerów i specjalistów ze świata handlu online.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/wiadomosci/76_polakow_chetnie_dzieli_sie_danymi_przy_zakupach_w_sieci.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)