Gospodarka » Żywność
7 Days Double i 7 Days Bake Rolls podwójnie docenione!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Produkty otrzymały również wyróżnienia w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” miesięcznika „Hurt & Detal”.
W szóstej edycji plebiscytu „Perły Rynku FMCG” właściciele i pracownicy sklepów mogli głosować na nowości rynkowe w 54 kategoriach. Rogale 7 Days Double zostały nagrodzone jako „Spożywcze produkty strefy kasy”, natomiast 7 Days Bake Rolls pokonały konkurentów w kategorii „Przekąski słone”. Kwestionariusz konkursowy został dołączony do marcowego wydania magazynu „Wiadomości Handlowe”. Ostateczne wyniki są efektem ponad 650 poprawnie wypełnionych ankiet. Zostały opracowane przez instytut GfK Polonia.
W organizowanym przez miesięcznik „Hurt & Detal” konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” rogale 7 Days Double otrzymały wyróżnienie w kategorii „Słodycze impulsowe”, natomiast Bake Rolls zostały docenione jako „Przekąski słone”. Do rywalizacji w drugiej edycji konkursu stanęło ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Przyznano w sumie 61 statuetek i 110 wyróżnień. Próbę badawczą stanowiło 651 prawidłowo wypełnionych kwestionariuszy. Konkurs przebiegał pod nadzorem instytutu TNS Polska i Patronatem Honorowym Ministerstwa Gospodarki.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że nasze produkty spotykają się z uznaniem detalistów. To dzięki Państwa pracy udaje nam się każdego dnia docierać do konsumentów. Dołożymy wszelkich starań, aby udowodnić, że jest to wysiłek, który się opłaca – mówi Alina Baniecka, Dyrektor Marketingu Chipita Poland.
Więcej informacji o firmie i produktach na www.chipita.pl oraz www.7days.pl
Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię 
 w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach   
i hipermarketach w całej Polsce.
Kontakt dla mediów:
Anna Koper
Agencja 21
ul. Brukselska 44a lok. 4
03-973 Warszawa
tel. +48 22 511 13 85
fax. +48 22 511 13 87
e-mail: anna.koper@agencja21.pl
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)