Technologie » Komputery
5 powodów, dla których branża retail potrzebuje analizy danych
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
64 proc. osób biorących w nim udział, które wdrożyło tę technologię,  uważa, że wykorzystanie big data miało wpływ na zwiększenie zysków w  obszarze zarządzania relacjami z klientami, a ponad płowa jest zdania,  że przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży. Na zbieraniu i analizowaniu  informacji dotyczących zachowania i zwyczajów zakupowych konsumentów  korzystają również sami klienci, do których marki kierują  spersonalizowaną ofertę handlową. Nie tylko bowiem firmom zależy na  zyskaniu lojalnych nabywców, ale również konsumenci poszukują zaufanych i  sprawdzonych sprzedawców.
Big data, wielkie oczekiwania
 Dane zebrane  przez The Economist Intelligence Unit znajdują również potwierdzenie w  badaniu JDA Software Group i PwC przeprowadzonym wśród menedżerów z  sektora retail. Aż 86 proc. respondentów uznało technologię big data za  jedną z priorytetowych w ustalaniu strategii biznesowej w swojej firmie  na najbliższe dwanaście miesięcy. Dlaczego big data zadomowiła się na  dobre nie tylko w sektorze retail, ale w szeroko rozumianym handlu? 
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/business_intelligence/5_powodow_dla_ktorych_branza_retail_potrzebuje_analizy_danych.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)