Technologie » Komputery
5 najważniejszych priorytetów strategicznych dyrektora ds. marketingu w 2019 roku
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Rejestrując i analizując ogromne ilości danych o klientach i kontaktując się z klientami na nowe sposoby, będą mogli tworzyć nowe, bardziej przewidywalne i bardziej rentowne strumienie przychodów.
Skuteczność działań dyrektora ds. marketingu jest coraz częściej mierzona przychodami — powiedział Des Cahill, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów do obsługi klienta. „W związku z tym trzeba stosować podejście oparte na danych, aby lepiej rozumieć poszczególnych klientów, a nie tylko segmenty, oraz przewidywać potrzeby klientów na podstawie ich zachowań w czasie rzeczywistym, a nie tylko historii transakcji.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/artykuly-crm/28044-5-najwazniejszych-priorytetow-strategicznych-dyrektora-ds-marketingu-w-2019-roku.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Większość designerów chce szkolenia z AI. To redefiniuje ich rolę, spychając tradycyjne umiejętności
Styl i energooszczędność w jednym – jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
Rodzina lamp Terrano od Lena Lighting
W Polsce będzie potrzebnych 10 000 Interim Managerów!
Komentarze (0)