Dom » Budownictwo
3, 2, 1... wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI

Nowatorska  inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.   
W środę, 25 września w Łomiankach odbyła się konferencja  prasowa, która zainicjowała autorski projekt marki WIŚNIOWSKI Salonowe  Rewolucje. Jego celem jest zmiana doświadczeń zakupowych klientów i  stworzenie salonów sprzedaży XXI wieku: miejsc, które odpowiadają na  potrzeby współczesnego konsumenta, prezentują komplementarną ofertę i  oferują profesjonalne doradztwo.
W projekcie Salonowe Rewolucje  wzięło udział 30 salonów z całej Polski. W ośmiu z nich zrealizowano  odcinki miniserii wideo dedykowanej projektowi. Shop Doctor dr Marek  Borowiński, ambasador projektu, udał się z wizytą do Łodzi, Bochni,  Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka i Straszyna, aby  poddać diagnozie przestrzeń sprzedażową i doradzić, jak w prosty sposób  przeprojektować ją, żeby była atrakcyjna i zachęcała do zakupu. 
-  Bilans akcji Salonowe Rewolucje to przejechane 17.000 km, rok pracy  sztabu ludzi, w tym ekspertów od merchandisingu oraz projektowania  wnętrz. Efektem - produkcja miniserialu o tym, jak za pomocą marketingu  sensorycznego zmieniliśmy przestrzeń punktów sprzedaży w miejsca  przyjazne dla klientów. Po Salonowych Rewolucjach konsumenci inaczej  patrzą na punkty sprzedaży, ponieważ są one doświetlone i uporządkowane,  a strefa ekspozycyjna proponuje gotowe, komplementarne aranżacje – mówi dr Marek Borowiński, specjalista Visual Merchandisingu.
Odcinki serii będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Na razie dla widzów dostępny jest trailer projektu - https://www.youtube.com/watch?v=HjjxMjTHHdA .
Kompleksowa oferta do domu
Najważniejszym  punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego  ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w  punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz  ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem  funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby  podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i  designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart dom”, dzięki  możliwości sterowania telefonem lub tabletem.
- Strefy  WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC.  Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym  produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak  pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może  dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem  inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym  klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
Czy budowanie salonów sprzedaży ma sens?
Konferencja  otwierająca projekt Salonowe Rewolucje stała się idealną okazją do  rozmowy na temat przyszłości branży budowlanej. Grupa ekspertów:  Krystyna Baran, prezes zarządu WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrektor  marketingu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał  Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twórca portalu  budio.pl próbowała odpowiedzieć na pytanie, czy wszystko do budowy domu  klienci będą mogli kupić w Internecie.
- Wszystko można  sprzedać w Internecie, ale nie wszystko jest sens kupować w Internecie.  Digitalizacja sprzedażowa na polu bitwy o klienta, nie tylko polega na  sprzedaży przez Internet, ale także na przewidywaniu, a nawet  wyprzedzaniu potrzeb konsumenta na zasadzie algorytmu, który znamy – mówił Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej.
-  Klienci jeszcze długo będą potrzebowali pójść do salonu sprzedaży i  dotknąć produkty, sprawdzić, jak działają. Mówię oczywiście o  produktach, jak bramy, okna, drzwi czy ogrodzenie, które są inwestycją  na długie lata i ich zakup musi być przemyślany. To jak z zakupem  samochodu, bez jazdy testowej, sprawdzenia, jak on pracuje, nie kupimy – podkreślała prezes Krystyna Baran.
Marka  WIŚNIOWSKI wspólnie z siecią dystrybucji udowadnia, że salony sprzedaży  stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i  nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej  obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To powala  zagwarantować im pewność właściwego wyboru.
Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje: 
- P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
- P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
- P. H. U. Olbud Straszyn
- JAPI-BUD DUDA Sp.j.
- P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
- Materiały Budowlane Sp. z o.o.
- F. P. H. U Nowoczesny Dom
- P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych
Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.
WIŚNIOWSKI
press box
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)