Firma » Finanse
28 stoisk w galeriach i centrach handlowych - Sygma Bank coraz bliżej klientów
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Bank podjął decyzję o rozwoju sieci  sprzedaży.  
W ciągu nieco ponad dwóch miesięcy Sygma Bank otworzy 28 stoisk w  galeriach i centrach handlowych w całym kraju. Miejsca zostały wybrane  zarówno pod kątem popularności samej galerii jak również w oparciu o  analizę danych portfela klientów banku. Krzysztof Komosa, zarządzający  sprzedażą tak tłumaczy rozwój sieci punktów Sygma Banku: „Realizujemy  to, co założyliśmy w Sygma Banku już w 2013r., otwierając pięć  samodzielnych placówek i właśnie dwa stoiska. W odróżnieniu od innych  banków, zwłaszcza tych uniwersalnych,  jesteśmy w galeriach handlowych  właściwie od zawsze. To już ponad 15 lat, odkąd finansujemy zakupy  dokonywane w  sklepach, a te z kolei zawsze były głównymi lokatorami  centrów i galerii handlowych. Teraz zaistniejemy tam również  samodzielnie i będziemy bardziej widoczni.” 
Dariusz Łyś,  menedżer projektu otwarcia stoisk bankowych w galeriach handlowych  informuje, że w dwóch stoiskach Sygma Banku – w Płocku i Tarnowie –  zlokalizowanych w galeriach handlowych i otwartych w maju 2013, bank  odnotowuje znaczne zainteresowanie ofertą zarówno obecnych jak i nowych  klientów. Oznacza to szybki zwrot inwestycji w zeszłoroczne otwarcia  placówek i stoisk. Harmonogram otwierania stoisk zakłada, iż wszystkie  zostaną uruchomione do 10 kwietnia tego roku. Od daty rozpoczęcia  inwestycji do daty publikacji niniejszej informacji Sygma Bank otworzył  już prawie połowę z zapowiadanych stoisk. 
Na otwarcie prawie 30  nowych stoisk w różnych galeriach handlowych Sygma Bank daje sobie nieco  ponad dwa miesiące. Dariusz Łyś deklaruje jednak, że mimo wysiłku  organizacyjnego Sygma Banku, zespół projektowy jest w stanie podołać  temu wyzwaniu. „W zeszłym roku oprócz dwóch stoisk w galeriach  handlowych otworzyliśmy pięć placówek Sygma Banku w centrach miast – po  kolei w Toruniu, Kielcach, Wrocławiu, Katowicach i Gliwicach. Wszystko  to nieco ponad dwa miesiące, przy czym jak łatwo zauważyć, otwarcie  samodzielnej placówki w wydzielonym lokalu znajdującym się w ciągu  pieszym w centrum miasta wymaga większego wysiłku organizacyjnego i  finansowego od otwarcia stoiska w centrum handlowym. Różnica wynika  chociażby z tego, że stoisko to swego rodzaju wyspa, o powierzchni  dosłownie kilku metrów kwadratowych. Zresztą, tak też nazywamy wewnątrz  banku nasze stoiska – wyspami właśnie.” – wyjaśnia.  
Podstawowe  pytanie odnośnie otwierania takich stoisk dotyczy tego, co klienci mogą  załatwić podczas wizyty w centrum handlowym. Zakres usług w stoiskach  Sygma Banku obejmuje bezpośrednie oferowanie zainteresowanym klientom  produktów kredytowych i ubezpieczeniowych, przyjmowanie dyspozycji i  kierowanie ich do centrali banku w imieniu klientów oraz udzielanie  informacji nt. banku i jego oferty. Oferowanie produktów kredytowych i  ubezpieczeniowych ma się opierać na analizie indywidualnych potrzeb  obecnych i potencjalnych klientów. 
Sygma Bank dostrzegł  zauważalną również przez ekspertów prawidłowość rosnącej liczby  odwiedzin w galeriach i centrach handlowych. Stoiska zlokalizowane na  środku powierzchni między ciągiem komunikacyjnym dla pieszych cieszą się  dużym zainteresowaniem. Sygma Bank wskazuje również na aspekt reklamowy  i wizerunkowy uruchomienia kilkudziesięciu wysp. Komunikacja marki i  oferty banku stanowi istotną wartość dodaną obecności w danym centrum  handlowym. Bank nie ukrywa również, iż małe stoiska są doskonałym  miejscem do sprzedaży produktów gotówkowych. 
Sygma Bank nie  zdradza dokładnych lokalizacji kolejnych stoisk i dat ich otwarć. Po  szczegóły odsyła na swoją stronę internetową, na której dostępne są  informacje o lokalizacjach placówek i stoisk oraz godzinach ich  otwarcia. Adres strony: https://www.sygmabank.pl/placowki . Bank nie  przesądza również, czy obecna inwestycja wyczerpuje jego zamiary co do  obecności w centrach handlowych, zwłaszcza, że w Polsce powstaje  właśnie, według doniesień mediów, 40 nowych centrów handlowych. 
Pierwsze  otwarcie stoiska miało miejsce w Warszawie, w Forcie Wola przy  Połczyńskiej, pod koniec lutego. Cykl otwarć kolejnych stoisk ma  zakończyć się w kwietniu tego roku. Wybrane miasta lokalizacji stoisk to  mi.in. Bytom, Częstochowa, Grudziądz, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rybnik,  Wałbrzych. Nie jest to jednak pełna lista miast z nowymi placówkami  Sygma Banku. Więcej na www.sygmabank.pl  oraz www.sygmabank.pl/placowki  .
  
  
 
Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych.
W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme. Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należy w całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Więcej na www.lasergroup.eu. Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne, a także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest jednym z liderów polskiego rynku kart kredytowych. W portfelu posiada ok. 1 miliona kart kredytowych (stan na koniec 2013) i zarządza obecnie kontami kilku milionów klientów. W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce Cetelem Bank SA. Sygma Bank zatrudnia w całej Polsce ponad 1 000 pracowników. INFORMACJE PRAWNE: Sygma Banque Société Anonyme (Spółka Akcyjna) z siedzibą w Paryżu (75 009), 18, rue de Londres, Paris 75009, Francja, została wpisana do rejestru handlu i spółek w Paryżu za numerem R.C.S. Paris B 327 511 036 (1983B05516), o kapitale zakładowym wynoszącym 575 000 003,16 Euro (opłacony w całości). Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Suwak 3, został wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000219686, NIP 107-00-01-152.
Więcej na www.sygmabank.pl , www.sygmabonus.pl .
Sygma Bank > więcej informacji ( PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)