Technologie » AGD - RTV
27 nowych elektromarketów Media Expert i plany konsolidacji powierzchni magazynowych

Sieć jednocześnie  zmodernizowała łącznie 43 placówki, unowocześniając infrastrukturę i  ekspozycję produktów. Zakupy w Media Expert możemy zatem zrobić już w  niemal 460 elektromarketach i 377 polskich miastach.   
Media Expert od kilku już lat konsekwentnie rozwija sieć swoich  elektromarketów, a realizowana strategia ekspansji przynosi rezultaty.  Tylko w tym roku sieć uruchomiła sprzedaż w 27 nowych elektromarketach, a  zgodnie z zapowiedziami, do końca grudnia powstanie ich jeszcze 12.  Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały  poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości  sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do  dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. m kw., na którą składa  się 15,5 tys. m kw. nowych i 34,5 tys. m kw. wyremontowanych  elektromarketów. 
„Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na  rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich  miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z  którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. 
Rzeczywiście  - wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, aż 10 usytuowanych jest  w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie,  Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W Stolicy otwarto  trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są  jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności  Galerii Północnej.
 „Nasza obecność w dużych miastach to  naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju. Dysponujemy dziś unikalnym  know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej  roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również  minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno  duże, jak i mniejszej miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz  bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się  bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom  kilkuset polskich miast i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów,  które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji.”- dodaje Mystkowski.
Media  Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci  oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony,  laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach  dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt  relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Media Expert 
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)