Firma » Biznes
2010 w Media Expert - wzrost na przekór trendom
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Szczegółowa analiza działań podjętych przez spółkę w 2010 roku pozwala poznać powody, dzięki którym właściciele marki Media Expert skutecznie uniknęli problemów odczuwalnych przez pozostałych graczy rynkowych. Doskonałe wskaźniki sprzedażowe oraz wzrost udziału w rynku to nie przypadek, a efekt wzorowej współpracy całej załogi Media Expert.
Nowa jakość zakupów
Elektromarkety zyskały  zupełnie nowy wygląd. Wdrożono najnowocześniejsze koncepcje  merchandisingowe i wizualne. Wprowadzono nowy sposób prezentacji  produktów i dodatkowe ekspozytory. Prezentowana koncepcja to przykład  realizacji aktualnych światowych osiągnięć w dziedzinie handlu. W wyniku  przeprowadzonych zmian elektromarkety sieci Media Expert zyskały  nowoczesny wygląd i staly się jeszcze bardziej przyjazne klientom.  Konsekwentnie realizowana polityka komunikacji marketingowej   zaowocowała wzrostem rozpoznawalności placówek i marki Media Expert.  Drugi rok z rzędu marka Media Expert znacząco zwiększyła swoją obecność w  kampaniach reklamowych w ogólnopolskich stacjach radiowych i  telewizyjnych.
Wielkie otwarcia Media Expert
W  2010 roku miał miejsce najdynamiczniejszy wzrost liczny  elektromarketów. Konsekwentna realizacja poczynionych założeń i  inwestycji pozwoliły na otwarcie 33 nowych elektromarketów oraz  gruntowną rewitalizację  23 kolejnych. W 2010 roku powierzchnia handlowa  elektromarketów powiększyła się o ponad 40 tyś metrów, a zatrudnienie  wzrosło o ponad 500 osób.
Media Expert liderem
2010  to rekordowy rok pod względem obrotów sieci. Elektromarkety Media  Expert znajdują się głównie w miejscowościach, których liczba ludności  nie przekracza 100 000 osób - już w trzecim kwartale roku, firma zajęła  pierwsze miejsce we wspomnianym segmencie. To ogromny sukces, biorąc pod  uwagę, że w chwili powstania Media Expert startowała w rankingach z  siódmej pozycji. Analizując wskaźniki całej branży AGD i RTV sieć  elektromarketów Media Expert  znajduje się obecnie na trzecim miejscu  pod względem obrotów w skali ogólnopolskiej. Efektem wdrażanego  rebrandingu i silnych zintegrowanych działań marketingowych był wzrost  spontanicznej znajomości marki o 90% w rekordowym czasie 18 miesięcy, w  stosunku do czasu przed rebrandingiem (badania MillwardBrown). 
Media Expert wzmacnia pozycję
Dobre  wyniki sprzedażowe to tylko jeden ze wskaźników określających pozycję  spółki. Konsekwentne budowanie pozycji lidera na rynku Multimedia, RTV i  AGD następuje również w wyniku realizacji polityki konsolidacyjnej.  Przejmowane sklepy są remontowane oraz poddawane unifikacji wizualnej  zgodnej z najnowszymi standardami Media Expert.
Pracownicy - twórcy sukcesu
Prawdziwe  oblicze sukcesu Media Expert, obok spektakularnych wskaźników i  niezwykłej dynamiki wzrostu, to pracownicy firmy. Doskonale dobrany  zespół fachowców, identyfikujących się z organizacją i z jej misją  dostarczania klientom produktów najlepszych marek w najniższych cenach,  to najmocniejsze ogniwo w całym łańcuchu ekonomicznych zależności.  Zaangażowanie i ciągła chęć podnoszenia kompetencji sprawiają, że  pracownicy Media Expert budują na co dzień sukces całej sieci.



MediaExpert / DOMEX    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)