Firma » Biznes
16 Pereł dla Grupy Paradyż
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Piękno niejedno ma imię
W tegorocznej edycji konkursu aż 9 różnorodnych kolekcji Grupy Paradyż zdobyło nagrody 
 w poszczególnych kategoriach konkursu. W marce Paradyż nagrody otrzymały – Reflette, Lavitas, Nardi, Ricoletta / Ricoletto, Sorenta / Sorro, Yoshioka / Purio, Freeman, a w marce My Way Paradyż Group – Armonies / Armoni by My Way i Nomada / Nomad by My Way. 
Tytułem Perła Dystrybutorów 2012, dla kolekcji które odniosły największy sukces sprzedażowy nagrodzone zostały – w klasie standard: Reflette (płytki ścienne), Yoshioka / Purio (płytki na ściany i podłogi), a w klasie premium: Lavitas (płytki podłogowe); Ricoletta / Ricoletto (płytki na ściany i podłogi) oraz Armonies / Armoni by My Way (płytki uniwersalne).
Perła Ceramiki Projektantów CAD Decor 2012 została przyznana kolekcjom Nomada / Nomad by My Way, Ricoletta / Ricoletto oraz Yoshioka / Purio.
Natomiast  nagroda Perły Ceramiki UE 2012, podobnie jak w ubiegłym roku,  podzielona została na dwie klasy cenowe. W klasie premium nagrodę  otrzymały kolekcje: Lavitas (płytki podłogowe) oraz Armonies / Armoni by My Way (płytki uniwersalne). Natomiast w klasie standard wyróżnione zostały: Reflette (płytki ścienne), Nardi (płytki podłogowe), Sorenta / Sorro i Yoshioka / Purio (płytki na ściany  podłogi) oraz kolekcja Freeman, w kategorii płytki uniwersalne.  
Natomiast  nagroda Perły Ceramiki UE 2012, podobnie jak w ubiegłym roku,  podzielona została na dwie klasy cenowe. W klasie premium nagrodę  otrzymały kolekcje: Lavitas (płytki podłogowe) oraz Armonies / Armoni by  My Way (płytki uniwersalne). Natomiast w klasie standard wyróżnione  zostały: Reflette (płytki ścienne), Nardi (płytki podłogowe), Sorenta /  Sorro i Yoshioka / Purio (płytki na ściany i podłogi) oraz kolekcja  Freeman, w kategorii płytki uniwersalne. 
Wielka Perła po raz 8.
W odbywającym się od dziewięciu lat konkursie Perły Ceramiki UE, Grupa Paradyż   bierze udział od samego początku. W tym roku firma otrzymała Wielką  Perłę Ceramiki po raz ósmy. Jest to wyróżnienie przyznawane  producentowi, którego kolekcje zdobyły najwięcej nominacji i nagród w  konkursowych zmaganiach. W Grupie Paradyż   z pasji do piękna tworzymy produkty, które mają za zadanie spełnienie  bardzo ważnego celu – marzeń naszych klientów o wyjątkowym i  niepowtarzalnym wnętrzu. Nagrody, które otrzymaliśmy świadczą o tym, że  dobrze go realizujemy. Dziękujemy organizatorom konkursu i jego jury za  przyznane nagrody. Mamy nadzieję, że kolekcje, które w tym roku dołączą  do portfolio Grupy Paradyż spotkają się z uznaniem i zostaną dostrzeżone  w kolejnej edycji konkursu – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor  Marketingu Spółek Grupy Paradyż. 
Perłowe zmagania
Konkurs  Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 roku przez redakcję  kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrody przyznawane są  kolekcjom dostępnym na polskim rynku, które wyróżniają się niespotykanym  wzornictwem, kolorystyką, różnorodnością formatów i mnogością elementów  dekoracyjnych. Konkurs podzielony jest na dwa etapy, w trakcie których  jury wybiera najpiękniejsze kolekcje, nagradzane tytułem Perły Ceramiki  UE. Dodatkowo, co roku przyznawana jest Wielka Perła Ceramiki, a od 2006  roku również nagroda Perła Ceramiki Dystrybutorów. Nowością w ostatniej  edycji jest Perła Ceramiki Projektantów CAD Decor. Nagrody wręczane są  zawsze w trakcie poznańskich targów „Budma”. 
Zapraszamy do obejrzenia nagrodzonych kolekcji na www.paradyz.com  
 
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2012”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)