Gospodarka » Żywność
15 procent łowickiej pasji do gotowania w nowej odsłonie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Po rebrandingu dawny kartonik częściowo zachował swój rozpoznawalny, różowy kolor. Z opakowania zniknęła jednak łowiczanka, zastąpiona przez pionowy pasiak inspirowany lokalną symboliką ludową. Nowy jest też kształt kartonu – wyższy od poprzedniego i o równych bokach. Dzięki poprawie ergonomii jest poręczniejszy i znacznie lepiej dopasowuje się do przestrzeni w lodówkach. Zmiana w największym stopniu dotknęła jednak dozownik. Poprzednie kartonowe zagięcie zastąpiła wygodna szyjka zakończona nakrętką. Pozwala to na komfortowe korzystanie oraz zamykanie opakowania, z zachowaniem świeżości produktu.
Nie zmienia się za to specyfika samego wnętrza. – To nadal ta sama, ceniona przez konsumentów „piętnastka”. Jest ona jednym z naszych bestsellerów, tym bardziej zależało nam by w pierwszej kolejności przeszła rebranding, który systematycznie wprowadzamy od kilku miesięcy – tłumaczy Joanna Kołodyńska, kierownik Działu Marketingu.
15-procentowa śmietana z OSM Łowicz to produkt wyjątkowy dzięki swoim właściwościom. Jest idealnym dodatkiem do zup czy sosów – znakomicie rozprowadza się w potrawach, zagęszcza i nadaje wyjątkowy, śmietankowy posmak. Co jednak najważniejsze, nie waży się, umożliwiając dolewanie nawet do gorących dań. Ma też znacznie dłuższy okres przydatności do spożycia. Wszystko dzięki procesowi termizacji jakiej poddana jest „piętnastka”. -To produkt uwielbiany przez wszystkich entuzjastów sztuki kulinarnej, bo doskonale sprawdza się w codziennym użytku. W nowym wydaniu jest dodatkowo wygodna i przyciąga wzrok – ocenia Joanna Kołodyńska.
15-procentowa śmietana od OSM Łowicz to jedyny taki produkt na rynku. W nowej odsłonie już trafiła do powszechnej sprzedaży.
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)