Gospodarka » Przemysł
100 tys. odbiorców skorzystało już z oferty PGE "Prąd jak prąd"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

 Efektem tej współpracy  są produkty pakietowe szybko zdobywające uznanie klientów. 
PGE rozwija też sprawdzone oferty. Z jesiennej edycji „Prąd jak prąd” skorzystało już ponad 100 tys. odbiorców.   
Klient w centrum uwagi
PGE wyznacza kierunki  dynamicznie zmieniającemu się rynkowi energii elektrycznej w Polsce,  zwłaszcza w obszarze klientów indywidualnych. W centrum naszego  zainteresowania znajduje się nie tylko biznes, ale także gospodarstwa  domowe, dla których PGE ma różnorodną, atrakcyjną i elastyczną ofertę  produktową. Dbamy szczególnie o to, aby pion sprzedaży mógł szybko  reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dowodem naszego  zaangażowania jest także historia sześcioletniego Sebusia – bez  wątpienia najważniejszego klienta PGE w minionym roku  –  mówi Marek  Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Sześcioletni  Sebastian z Idzbarka koło Ostródy sam zadzwonił do PGE Contact Center  poprosić o „ten prąd z reklamy”, którą zobaczył w telewizji. PGE nie  tylko podarowała małemu Sebusiowi prąd, ale również przygotowała szereg  niespodzianek dla chłopca i jego rodziny. Film przedstawiający historię  Sebusia jest dostępny na kanale PGE w serwisie YouTube i ma już prawie  400 tys. wyświetleń. Doceniają go także specjaliści z branży.
Nowe trendy w sprzedaży energii
Z  analiz przeprowadzonych przez Grupę wynika, że jednym z najbardziej  pożądanych elementów atrakcyjnej oferty jest gwarancja stałej ceny  energii elektrycznej. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom PGE rozwija  ofertę „Prąd jak prąd”, obecnie proponując jej kolejną odsłonę. Klient  ma do wyboru dwa warianty różniące się okresem gwarancji ceny: do końca  marca 2018 roku i do końca marca 2019 roku. 
Trendem coraz  wyraźniej obserwowanym na rynku energii jest także łączenie potencjału  marketingowego i sprzedażowego różnych branż, którego efektem są oferty  pakietowe. Potwierdzają to dane liczbowe – tylko w 2015 roku PGE  sprzedała kilkadziesiąt tysięcy ofert łączonych przygotowanych wspólnie z  partnerami z sektora bankowego, ubezpieczeniowego i urządzeń  oświetleniowych. Warta podkreślenia jest propozycja przygotowana  wspólnie z Bankiem Ochrony Środowiska, polegająca na montażu paneli  fotowoltaicznych na korzystnych warunkach finansowych. 
Dużym  zainteresowaniem cieszyło się oszczędzanie na rachunkach za energię  dzięki posiadaniu specjalnego konta w BZ WBK w ramach oferty „Energia w  koncie”. Pozytywnie przyjęte przez rynek propozycje produktowe będą  kontynuowane i rozwijane także w 2016 roku. 
PGE rozwija także  nowoczesne kanały kontaktu ze swoimi klientami – telefoniczne PGE  Contact Center (422 222 222) oraz uruchomione w drugiej połowie roku  elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK), które pozwala na  samodzielne zarządzanie swoim kontem i należnościami, a także bieżące  monitorowanie poziomu zużycia energii elektrycznej. Konto na PGE eBOK  powiązać można również z profilem w mediach społecznościowych, co czyni  serwis jeszcze bardziej przyjaznym klientom. Dostępna jest również  mobilna aplikacja PGE mBOK na telefony z oprogramowaniem typu Android  oraz iOS.
Rok 2015 był rokiem premierowych ofert, które cieszą się  bardzo dużym zainteresowaniem. Doświadczenia zdobyte dzięki obsłudze  ponad 5 mln gospodarstw domowych i przedsiębiorstw, chcemy wykorzystać  we współpracy z kolejnymi klientami i tym samym dalej umacniać się na  pozycji lidera polskiego rynku sprzedaży energii – mówi Marek Woszczyk.
Atrakcyjny przekaz marketingowy
Nowe  uwarunkowania rynkowe powodują również zmiany w komunikacji  marketingowej. Na zlecenie PGE Polskiej Grupy Energetycznej, agencja  Millward Brown przeprowadziła badanie efektywności komunikacji  marketingowej w sektorze dostawców energii elektrycznej. Badanie  wykazało, że kampania „Prąd jak prąd” była na tyle wyróżniająca się, że  nawet po usunięciu wszystkich logotypów i informacji dotyczących  nadawcy, ankietowani byli w stanie rozpoznać, że jest to komunikat PGE.  Poza atrakcyjnością przekazu reklamowego, kampania firmy w prosty i  zrozumiały dla klienta sposób prezentowała samą ofertę. Wnioski płynące z  badań potwierdza sprzedaż oferty „Prąd jak prąd”, z której skorzystało  ponad 100 tys. klientów.  To również spot z tej kampanii został  dostrzeżony przez małego Sebusia. 
Pod koniec 2015 roku  rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Prąd jak prąd, ale w  stałej cenie”, która wykorzystuje większość dostępnych kanałów  komunikacji m.in. spoty telewizyjne, internet, radio, prasę oraz  outdoor. W 2015 roku PGE kontynuowała także kampanię edukacyjną  ostrzegającą przed nieuczciwymi sprzedawcami energii elektrycznej.
Szeroko  rozumianej promocji marki PGE w kolejnych latach służyć będą również  zainicjowane w 2015 r. dwa duże projekty sponsoringowe – sponsoring  tytularny PGE Narodowego, czyli największego stadionu i areny  wielofunkcyjnej w Polsce oraz PGE Ekstraligi, najlepszej ligi żużlowej  na świecie. 
PGE Obrót    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)