Technologie » AGD - RTV
Wielkie Klikanie w Avans, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Takie możliwości daje sieć Avans, w związku z ruszającą właśnie szeroko zakrojoną akcją promocyjną oraz konkursem, którego zwycięzca będzie mógł zrobić zakupy w sklepie internetowym www.avans.pl zupełnie za darmo. Na zakupy będzie miał 2 minuty. Ile będzie w stanie wrzucić w tym czasie do wirtualnego koszyka? Dowiemy się już wkrótce.
Wielkie Klikanie, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo, to  akcja zorganizowana przez sieć Avans w celu promocji zakupów przez  internet. W konkursie weźmie udział każdy, kto w dniach od 18 marca do 3  kwietnia zarejestruje się na stronie www.avans.pl  , odpowie na krótkie pytanie oraz spróbuje swoich sił w szybkich  zakupach. Spośród wszystkich zgłoszeń jurorzy wybiorą pięć odpowiedzi,  które ich zdaniem najbardziej zasługują na nagrodę. Ich autorzy spotkają  się w Wielkim Finale. Uczestnik, który podczas finałowej rozgrywki w  ciągu 2 minut wrzuci do wirtualnego koszyka produkty o największej  łącznej wartości, otrzyma od firmy Avans wszystkie zakupione produkty  zupełnie za darmo. Ostateczna wartość nagrody będzie zależała jedynie od  taktyki i zwinności zwycięzcy. 
Wyjątkowość Wielkiego Klikania  polega na tym, że zabawa trwa przez cały czas, nie tylko podczas finału.  Każdy uczestnik może sprawdzić ile jest w stanie kupić w 2 minuty oraz  trenować w celu osiągnięcia lepszego wyniku za pomocą specjalnego trybu  konkursowego naszego sklepu. Tryb ten dostępny jest po zarejestrowaniu w  konkursie i pozwala na robienie zakupów w naszym sklepie internetowym  bez finalizowania transakcji – odmierza czas, a następnie publikuje nasz  wynik w rankingach uczestników. –  mówi Artur Herod, Dyrektor marki  Avans – Zakupy bez ograniczeń to świetna zabawa i sama przyjemność, a  zakupy w 2 minuty to dodatkowo mnóstwo emocji. Każdy może sprawdzić ile  jest w stanie wrzucić do wirtualnego koszyka w tak krótkim czasie oraz   porównać swój wynik z innymi. Dzięki aplikacji można ponadto opublikować  swój wynik na portalach społecznościowych oraz zaprosić do rywalizacji  znajomych. 
Dodatkową atrakcją akcji Wielkie Klikanie będzie sam  Wielki Finał. Odbędzie się on w nietypowej scenerii i przyniesie z  pewnością bardzo dużo emocji nie tylko jego uczestnikom. Szczegóły  Wielkiego Finału zostaną podane wkrótce.
Mamy nadzieję, że akcja  przełoży się na wzrost popularności naszego sklepu internetowego, a co  za tym idzie –  również zwiększoną sprzedaż. Jesteśmy w czołówce  największych sklepów internetowych w Polsce i mamy świadomość, że niskie  ceny to już za mało żeby skutecznie przyciągnąć Klientów. Wierzymy, że  zachęceni zabawą internauci wrócą do nas już jako Klienci i dokonają  prawdziwych zakupów na www.avans.pl  – dodaje Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej. 
Akcji  Wielkie Klikanie towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa z udziałem  Michała Wiśniewskiego oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w  internecie. 
Kampania promocyjna to nie tylko oficjalne spoty.  Postaraliśmy się, żeby wspierały ją również mniej standardowe formy,  dlatego gorąco zachęcamy do odwiedzania stron konkursowych i oglądania  zamieszczanych tam filmików – podsumowuje Artur Herod. 
Spot telewizyjny: http://www.youtube.com/watch?v=XJTF_ZOa3Hs&feature=youtu.be 
 
Filmik 1: http://www.youtube.com/watch?v=9m17MEaqeik&feature=youtu.be
Filmik 2: http://www.youtube.com/watch?v=UvIIcrAJxf4&feature=youtu.be
Regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: www.avans.pl
 
 AVANS to ogólnopolska sieć ponad 150 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl .
AVANS
więcej informacji - PRESS BOX
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (3)
więcej sklepów powinno organizować takie konkursy
Liczą się odpowiedzi na pytanie, a nie kliki, więc się nie musisz przejmować wolnym działaniem. Wrzucanie do koszyka będzie dla wygranych.
Ten cały konkurs jest oszukany,jak jestem na próbie to internet się minute ładuje.A jak jestem normalnie w sklepie internetowym to strony wyskakują w sekunde.