Firma » Biznes
Warsztaty iReward24: Programy lojalnościowe w praktyce
15 maja 2012, Kraków
 24 maja 2012, Katowice
 21 czerwca 2012, Poznań
 
 Warsztaty dedykowane są przedstawicielom firm, które planują działania mające na celu budowę lojalności klientów lub zamierzają podjąć wysiłki w celu rewitalizaci prowadzonego już programu.  
Przeczytaj również
Warsztaty odbędą się:
15 maja 2012, Kraków
24 maja 2012, Warszawa
21 czerwca 2012, Poznań  
W programie warsztatów m.in.: 
 • Case studies programów na przykładzie wdrożeń iReward24
 • Interaktywne case studies – wspólne z uczestnikami projektowanie programu
 w wybranej branży
 • Innowacyjne narzędzia IT w służbie lojalności: prezentacja live-demo 
 systemu iReward24 Loyalty Platform
 • Karty podarunkowe jako sposób na uatrakcyjnienie programu lub pozyskanie nowych klientów i kontrahentów
 
 Eksperci iReward24 opowiedzą:
 • Jakich błędów unikać podczas projektowania programu
 • Jak prowadzić komunikację w programie, by przyniosła efekty w postaci wzrostu lojalności klientów oraz optymalizacji działań marketingowych
 • Jak przeprowadzić segmentację uczestników programu
 • Jak skutecznie wykorzystywać bazę danych w programach
 • Jak zadbać o zwrot z inwestycji w program lojalnościowy
 Udział w warsztatach jest bezpłatny. W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.ireward24.pl    
    	
| Nadesłał:
            iReward24 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)