Moda » Biżuteria
W blasku słońca!- Belutti Sun 2012
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Odpowiednio dobrane okulary przeciwsłoneczne stanowią nie tylko ochronę dla oczu, ale także modny element image’u. Kolekcja okularów przeciwsłonecznych Belutti Sun 2012 została zainspirowana najnowszymi trendami modowymi. Modele wyróżnia różnorodność kształtów i kolorów. 
„Indygo, pastelowy róż czy też wyrazista czerwień to tylko niektóre z propozycji Belutti dla Pań. W tym sezonie szczególnie modny jest model nawiązujący do stylu ikony lat ’60-tych – Twiggy.” – mówi Zuzanna Ziętek, stylistka marki Belutti. „Panom polecamy opływowe kształty w klasycznych czerniach i brązach. Odważniejszym proponujemy designerskie modele”.   
Kolekcja została wykonana z wysokiej jakości plastiku. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji Belutti Sun 2012 posiadają polaryzację, która chroni przed szkodliwym dla oka promieniowaniem UV. Zaletę powłoki polaryzacyjnej w okularach Belutti  docenią szczególnie przez kierowcy, gdyż dzięki to właśnie polaryzacja zmniejsza intensywność światła odbijanego od powierzchni. 
Sugerowana cena okularów Belutti Sun 2012 to 299 zł. Więcej informacji na stronie www.belutti.com. 
*	*	* 
O firmie Belutti
Belutti, marka o włoskich korzeniach, ma w swojej ofercie oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Okulary Belutti przeznaczone są dla eleganckich kobiet oraz mężczyzn, którzy lubią skupiać na sobie uwagę otoczenia. Charakteryzuje je modny design, nowoczesne kształty i intrygujące detale zdobiące zauszniki. Duża ilość modeli pozwala każdemu dobrać coś idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb. 
Marka Belutti powstała w 1999 roku w małej rodzinnej fabryce okularów we Włoszech, w górskiej miejscowości Belluno.  
Okulary i akcesoria optyczne marki Belutti są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych oznaczonych symbolem Authorized Belutti Dealer. 
Wszystkie produkty tej marki są nadzorowane przez polskie urzędy państwowe, posiadają Deklarację Zgodności, rejestracje w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz Certyfikat Centralnego Instytutu Ochrony Pracy potwierdzający wysoką jakość oferowanego towaru. 
www.belutti.com
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45 
http://www.studioprowokacja.pl/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            studio PRowokacja | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)