Firma » Biznes
Umowa Kolportera z ORLENEM
– Nasza oferta okazała się najlepsza – mówi Sebastian Dyrszka, członek zarządu Kolportera S.A. odpowiedzialny za Departament Usług Elektronicznych. – Satysfakcja jest tym większa, że jest to jedna z największych transakcji na rynku elektronicznej sprzedaży doładowań prepaid w Polsce, a wymagania stawiane przez naszego partnera były bardzo wysokie – podkreśla Sebastian Dyrszka.
Dostarczane przez Kolportera doładowania elektroniczne są już sprzedawane na wszystkich stacjach benzynowych działających pod markami ORLEN i Bliska. W sumie jest to ponad 1 300 punktów na terenie całego kraju. Kolporter jest jedynym dystrybutorem doładowań, z którym PKN ORLEN podpisał tego typu umowę handlową.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)