Technologie » Komputery
Sztuczna inteligencja i obsługa klienta
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
o więcej, Gartner  prognozuje, że między 2017 a 2021 r. obsługa klienta dokonywana  wyłącznie przez mechanizmy oparte na sztucznej inteligencji (AI)  wzrośnie pięciokrotnie. Czwarta rewolucja przemysłowa (Przemysł 4.0) już  dziś zmienia charakter obsługi klienta dzięki wykorzystaniu możliwości  sztucznej inteligencji.
Dawno minęły czasy ręcznego zajmowania się każdym zapytaniem, śledzenia  alertów i przechowywania zapisów. Obecna technologia umożliwia centrom  telefonicznym nie tylko szybszą i bardziej wydajną pracę, ale także  identyfikację prawdopodobnych problemów przed ich wystąpieniem i  rozwiązywanie ich z wyprzedzeniem. Wszystko to jest możliwe dzięki  rozwojowi uczenia maszynowego (machine learning) i algorytmów głębokiego  uczenia się (deep learning). Wraz ze wzrostem mocy obliczeniowej i  ulepszaniem systemów AI zbliżamy się do momentu, kiedy każdą potrzebę  klienta będzie można zaspokoić przy pomocy wysoko wykwalifikowanych  wirtualnych asystentów i cyfrowych chatbotów replikujących zachowanie  agentów ludzkich. Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować prawie  każdy aspekt biznesu, w różnych jego sektorach, a rewolucja w  interakcjach między firmą a konsumentem dzieje się na naszych oczach.  Jak AI może pomóc w obsłudze klienta? Oto kilka przykładów.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/it_solutions/sztuczna_inteligencja_i_obsluga_klienta.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)