Firma » Reklama
Symetria na seminarium Kansei 2009
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Z prezentacją badań eye trackingowych wystąpili eksperci Agencji Symetria od badań użyteczności Piotr Jardanowski i Wojciech Chojnacki.
W swojej prezentacji zatytułowanej "Obszary zainteresowań (ang. area of interest - AOI), jako metoda analizy wyników badania eye tracking" poruszają kwestie istotne podczas przeprowadzania badań użyteczności stron internetowych.
W seminarium oprócz Agencji Symetria brała udział firma UseLab oraz m.in. profesor Gilbert Cockton z uniwersytetu w Sunderland, Agnieszka Szóstek z Politechniki w Eindhoven oraz Bohdan Ludwiszewski i Krzysztof Redlarski z Politechniki Gdańskieji.
Więcej informacji o konferencji można zasięgnąć na Blogu Agencji Symetria. http://symetria.pl/blog/
O agencji e-biznes Symetria
Agencja e-biznes Symetria oferuje kompleksowe audyty użyteczności i badania eye trackingowe. Projektuje serwisy internetowe, prowadzi analizy e-biznesowe i projekty e-marketingowe, w szczególności kreacje na potrzeby kampanii reklamowych. Twórca serwisów Vitalia.pl, Sympatia.pl i Trener.pl. Do klientów należą m.in.: BZ WBK, Link4, PWN, Nestle, PGNIG S.A., TRIADA SA, TVP, Volkswagen, Kamis, i inni.
| Nadesłał:
            ap | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)