Technologie » Telekomunikacja
Powieś swój TV. Nowe uchwyty w ofercie marki Montis
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wytrzymałe i eleganckie uchwyty
Początkiem 2025 roku marka Montis należąca do dystrybutora RTV i AGD Lider Starachowice wprowadziła do swojej oferty dwa uchwyty TV. Jeden to zupełna nowość, natomiast drugi to nowa wersja wcześniejszego uchwytu, ze zmienionym designem oraz parametrami.
Uchwyt stojący TV Montis „PICO" MT142 to nowość ofertowa. Przeznaczony jest dla telewizorów o przekątnej od 23 do 47 cali i wadze do 25 kilogramów. Jego podstawa wykonana jest ze szkła hartowanego, co zapewnia stabilne wsparcie. Solidna konstrukcja z materiałów wysokiej jakości gwarantuje trwałość, a minimalistyczny design doskonale komponuje się z nowoczesnymi wnętrzami. (...) Wytrzymałe szkło hartowane jest odporne na zarysowania, a jego powierzchnia łatwa do czyszczenia. To praktyczne i eleganckie rozwiązanie sprawdzi się zarówno w domowych salonach, jak i biurach - przekonuje marka Montis.Uchwyt TV Montis „LHOTSE" MT077 to przeprojektowana wersja uchwytu, który był już w ofercie. Przeznaczony jest dla ciężkich telewizorów, do 75 kilogramów, i o przekątnej od 32 do 85 cali. Wyposażony jest także w poziomicę, która ułatwia prawidłowe zawieszenie Regulacja w pionie zapewnia doskonałą ergonomię użytkowania, dzięki czemu oglądanie telewizji stanie się prawdziwą przyjemnością. (...) Model MT077 odznacza się znakomitą jakością w rozsądnej cenie, a dzięki malowaniu proszkowemu i eleganckiemu, klasycznemu designowi sprawdzi się w każdym wnętrzu - czytamy na karcie produktowej.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)