Firma » Biura
Nowatorskie podejście do Klienta. Partnerski uścisk dłoni
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 
Tego rodzaju standard zachowania PGE Obrót S.A. wprowadziła  w swoich Biurach Obsługi Klienta (BOK) w kwietniu 2012r. 
Okazanie szacunku
-  Podanie dłoni nie sprowadza się u nas jedynie do symbolicznego gestu,  ale jest dowodem na to, że ciągle zmieniamy się dla Klienta i jesteśmy  na niego otwarci. Takie powitanie  ma służyć okazaniu mu szacunku i  szczególnej uwagi, Zarówno dla niego samego, jak i dla jego potrzeb  związanych z załatwieniem konkretnej sprawy – mówi Alicja Rutkowska,  Wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A. 
Spółka przeprowadziła niedawno  kolejną ankietę wśród Klientów pytając ich, jak odbierają tego rodzaju  formę powitania w BOK-ach. Okazuje się, że są mile zaskoczeni. Mówią, że  po takim powitaniu nie czują się jak „petenci w urzędzie”, ale jak  partnerzy. 
- W przypadku, gdy Klient nie życzy sobie podawania  ręki, jego wola jest uszanowana – mówi A. Rutkowska, Wiceprezes PGE  Obrót S.A. -  Wówczas pracownik obsługi gestem dłoni wskazuje mu miejsce  i przystępuje do kompleksowej obsługi.
Biura Obsługi Klienta…
Na  terenie obecności PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 68 placówek  dedykowanych do obsługi Klienta. Z ich usług można korzystać w  województwach: podlaskim, mazowieckim, łódzkim, świętokrzyski,  podkarpackim i lubelskim.  Klient może tutaj załatwić sprawy dotyczące  m.in. płatności i  faktur oraz zapoznać się z ofertami PGE.
Kolejnym  nowatorskim udogodnieniem dla Klienta są godziny otwarcia. W większych  miastach BOK- i czynne są w godzinach 8.00 – 19.00. W pozostałych w  godzinach: 8.00 – 17.00.
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525

Alicja Rutkowska, Wiceprezes PGE Obrót S.A.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)