Kultura » Kultura
Muzeum Plakatu w Wilanowie z Effective Public Relations
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W październiku 2009 roku Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z Muzeum Plakatu w Wilanowie, będącym oddziałem warszawskiego Muzeum Narodowego. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii działań związanych z promocją wystaw oraz Międzynarodowego Biennale Plakatu, prowadzenie biura prasowego oraz wzmacnianie wizerunku ekspertów Muzeum. Do zadań Effective Public Relations należeć będzie również pozyskiwanie patronów medialnych i partnerów wystaw.
Muzeum Plakatu Wilanowie powstało 4 czerwca 1968 roku, jako oddział Muzeum Narodowego w Warszawie. Jednym z głównych inicjatorów powołania pierwszej na świecie instytucji tego typu był ówczesny Dyrektor Muzeum Narodowego prof. Stanisław Lorentz. Na siedzibę Muzeum wybrano tereny dawnej ujeżdżalni należącej do kompleksu zabudowań Pałacu w Wilanowie. Obecnie placówka może pochwalić się kolekcją plakatu artystycznego liczącą 55 000 tytułów oraz 33 000 tytułów plakatu polskiego. Oprócz organizacji wystaw, których celem jest prezentowanie szerszej publiczności tej dziedziny sztuki, Muzeum Plakatu prowadzi także działalność wydawniczą. Od 1994 roku w Muzeum odbywa się organizowane raz na dwa lata Międzynarodowe Biennale Plakatu, na które przy każdej edycji napływa ponad 2000 prac z całego świata.
Effective Public Relations to zespół konsultantów zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii public relations. Agencja specjalizuje się w obsłudze firm z branży FMCG, IT, wnętrzarskiej i usługowej. Do grona obecnych klientów należą m.in.: Dornbracht, ICI/AkzoNobel, d'aucy, Haribo, Konica Minolta, Młyn Klekotki, OSM Piątnica, Stanley, LSJ Kancelaria Prawna Szczesna-Jędrych Olejnik-Roszkowska.
Kontakt dla mediów:
Paulina Gadomska - Dzięcioł
Effective Public Relations
tel. (022) 822 07 52,
e-mail: pgadomska@effectivepr.pl

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)