Technologie » Telekomunikacja
MEIZU wraca do Europy i startuje w Polsce z modelem Meizu Note 21
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Pierwszym  modelem dostępnym dla polskich użytkowników jest Meizu Note 21, który  łączy w sobie nowoczesną technologię, elegancki design i atrakcyjną  cenę.  
MEIZU od ponad dwóch dekad tworzy wyjątkowe, inteligentne  urządzenia mobilne. Po przejęciu marki przez DreamSmart Group, należącą  do koncernu Geely – jednego z największych światowych producentów  samochodów elektrycznych, takich jak Volvo, Polestar czy Lotus – Meizu  wkroczyło w nową fazę dynamicznego rozwoju, znacząco przyspieszając  tempo swoich działań.
Po sukcesie na rynku chińskim, marka  otwiera się na rynek europejski, oferując swoje produkty w pierwszej  kolejności polskim miłośnikom nowych technologii. Meizu ma ambicję stać  się jednym z czołowych graczy na globalnym ryku.
Meizu to  synonim innowacyjności i elegancji w świecie smartfonów. Cieszymy się,  że możemy towarzyszyć fanom nowinek technologicznych w odkrywaniu nowej  jakości osobistych urządzeń mobilnych – mówi Wioletta Batóg, prezes zarządu MB Mobile, dystrybutora marki Meizu w Polsce.
Meizu Note 21 – elegancja i moc w zasięgu ręki
Pierwszy  model oferowany w Polsce, Meizu Note 21, to smartfon zaprojektowany z  myślą o wygodzie i stylu użytkownika. Wyposażony w 6,74-calowy  wyświetlacz HD+ z odświeżaniem 90 Hz, zapewnia płynność obrazu i żywe  kolory, idealne zarówno do pracy, jak i rozrywki. Duża bateria o  pojemności 6000 mAh gwarantuje długie godziny użytkowania, a szybkie  ładowanie 18W pozwala szybko wrócić do działania.
Pod maską Note  21 kryje się ośmiordzeniowy procesor wsparty przez 4 GB lub 8 GB RAM z  możliwością rozszerzenia pamięci wirtualnej (vRAM) do odpowiednio 8 GB  lub 16 GB. Pamięć masowa 256 GB pozwala na przechowywanie tysięcy zdjęć,  filmów i aplikacji bez obaw o brak miejsca. Użytkownicy docenią także  czysty system Android 14 z intuicyjnym interfejsem.
Miłośnicy  fotografii będą zachwyceni 50 MP aparatem głównym, który rejestruje  nawet najdrobniejsze szczegóły, oraz przednim aparatem 8 MP, idealnym do  selfie. Funkcjonalność urządzenia dopełnia Wi-Fi 5, zapewniające  stabilne połączenie, nawet w czasie podróży.
Meizu Note 21 jest już dostępny w trzech wersjach kolorystycznych - czarnej, białej i niebieskiej w Media Expert.
Już  wkrótce będą w sprzedaży pojawią się kolejne modele Meizu, m.in. Meizu  Note 21 Pro, które z pewnością przyciągną uwagę entuzjastów nowoczesnych  technologii.
Więcej informacji: meizu-polska.pl   


MB Mobile Sp. z o.o. jest importerem i dystrybutorem innowacyjnych urządzeń z obszaru elektroniki użytkowej oraz projektantem rozwiązań z obszaru medycyny zdalnej. Firma działa z sukcesem na polskim rynku od 2018 roku, zaopatrując największe polskie sieci omnichannel w nowoczesne technologie użytkowe, m.in. tablety, smartfony, telefony pancerne czy akcesoria Healthcare. Oferta produktowa MB Mobile odpowiada na aktualne potrzeby użytkowników poszukujących nowych rozwiązań i technologii.
MB Mobile
press box
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)