Dom » Budownictwo
MEDIUM Lider Instalacji 2012 dla FERRO!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wręczenie nagród odbyło się 24.04.2012 podczas  targów Instalacje 2012 w Poznaniu. W imieniu firmy nagrodę odebrał  Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Marketingu Zbigniew Gonsior.   Jednym  z powodów, dla których firma FERRO otrzymała to zaszczytne wyróżnienie w  kategorii „Marketing i rozwój rynkowy” było przejęcie przez Grupę  FERRO, w kwietniu 2011 roku, czeskiej spółki Novaservis i związane z tym  działania marketingowe. To spektakularne wydarzenie pozwoliło firmie na  wzbogacenie asortymentu o kilkaset wysokiej jakości wyrobów, takich  jak: baterie, natryski, akcesoria łazienkowe, akcesoria do instalacji  armatury łazienkowej - zawory i węże oraz grzejniki łazienkowe. Umocniło  pozycję rynkową FERRO, zwiększając równocześnie zaufanie do marki.
Jednym  z powodów, dla których firma FERRO otrzymała to zaszczytne wyróżnienie w  kategorii „Marketing i rozwój rynkowy” było przejęcie przez Grupę  FERRO, w kwietniu 2011 roku, czeskiej spółki Novaservis i związane z tym  działania marketingowe. To spektakularne wydarzenie pozwoliło firmie na  wzbogacenie asortymentu o kilkaset wysokiej jakości wyrobów, takich  jak: baterie, natryski, akcesoria łazienkowe, akcesoria do instalacji  armatury łazienkowej - zawory i węże oraz grzejniki łazienkowe. Umocniło  pozycję rynkową FERRO, zwiększając równocześnie zaufanie do marki.
Przejęcie  Novaservis zapewniło również firmie otwarcie na nowe rynki zbytu,  między innymi Europy Środkowo-Wschodniej, umożliwiając tym samym  konkurowanie FERRO na rynku globalnym. 
Patronem konkursu  organizowanego przez Redakcję specjalistycznego, ogólnopolskiego  miesięcznika "Rynek Instalacyjny" jest Ministerstwo Transportu,  Budownictwa i Gospodarki Wodnej. Głównym celem MEDIUM Lider Instalacji  jest promocja nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań technicznych z  zakresu branży instalacyjnej. Produkty i rozwiązania oceniane są w  pięciu kategoriach: marketing i rozwój rynkowy firmy, klimatyzacja i  wentylacja, ciepłownictwo, ogrzewnictwo i energooszczędność, woda i  kanalizacja, technologie. 
To już druga tak cenna nagroda dla  FERRO – przypomnijmy, w 2010 roku firma zdobyła I nagrodę miesięcznika  „Rynek Instalacyjny” w kategorii „Woda i kanalizacja”. Ogromnie cieszymy  się z każdego kolejnego wyróżnienia, ponieważ są one świadectwem  nieustannego rozwoju firmy. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale  również motywacja do dalszej, intensywnej pracy – mówi Zbigniew Gonsior,  Dyrektor Marketingu FERRO.
FERRO S.A.
więcej informacji FERRO S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)