Gospodarka » Żywność
McDonald's stawia na polską tradycję - udana współpraca z LOTTE Wedel
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowe trendy w architekturze,  począwszy od zmiany wystroju wnętrz (dominują kolory drewna i kamienia,  biel, beż i ciemna zieleń) po same bryły budynków, zapewniają wyższy  standard, komfort i wygodę. Nowe restauracje mają dostosować się do  konkretnego miejsca i lokalnych klientów.   Powstaje coraz więcej lokali McDrive (ponad 70% to takie właśnie  lokale) oraz kawiarnie McCafe, które oferują szeroki wybór kaw, herbat i  deserów. W Polsce istnieją już 83 lokale tego typu. Firma poszerzyła  także ofertę dla najmłodszych, budując w restauracjach specjalne  pomieszczenia Gym&Fun, gdzie dzieci będą miały do dyspozycji  atrakcje ruchowe takie jak wyścig rowerowy, mini boisko do koszykówki  czy tor przeszkód. Nie da się ukryć, iż światowa marka zmienia filozofię  firmy, o czym świadczy hasło „Good Food Fast” zamiast poprzedniego  „Fast Food”.  
McDonald's Polska już ponad rok  temu postawił na tradycję, podejmując współpracę z jedną z najstarszych i  najsilniejszych marek czekoladowych w kraju - Wedel. Owocem tego  partnerstwa są desery lodowe McFlurry z Torcikiem Wedlowskim oraz Chałwą  Królewską, pozytywnie przyjęte przez polskich konsumentów. Niedawno do  lokali trafiła nowość w postaci deserów McFlurry z Mieszanką Wedlowską.
 E.Wedel charakteryzuje  się przede wszystkim lokalnością marki, sprawdzoną jakością, przez  wielu określana jest także jako „własność narodowa”. Udostępniając swoje  sztandarowe produkty, otwierają się na inne dziedziny dystrybucji  swoich wyrobów. Warto wspomnieć, iż podjęli już wcześniej współpracę z  wódką Chopin (likier czekoladowy E.Wedel & Vodka Chopin) oraz z  lodami Grycan (limitowana edycja lodów Grycan z kawałkami czekolady  E.Wedel). „Eksport produktów Wedel wzrósł o 30% w ubiegłym roku” -  oświadczyła Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji LOTTE Wedel.  We wrześniu 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej grupy LOTTE,  działającej w różnych dziedzinach takich jak sektor spożywczy, słodycze,  podróże, handel, rynek finansowy i budowlany. Ich wyroby można odnaleźć  już między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Mongolia,  Japonia, Kazachstan, Uzbekistan czy Egipt. 
    
Obie firmy  zapowiadają kontynuację współpracy. Magdalena Kołodziejska określa  współpracę z McDonald's Polska jako „naturalny wybór. Dotychczasowe  działania obu marek okazały się bardzo owocne, dlatego jesteśmy  przekonani że i najnowsza propozycja zachwyci konsumentów. Jednocześnie  już teraz możemy obiecać, że wspólnie z McDonald's w najbliższym czasie  jeszcze nie raz zaskoczymy nowymi propozycjami”.„Miniony rok potwierdził  opinię i umocnił nas w przekonaniu, iż decyzja o współpracy była  słuszna. W przypadku kooperacji z Wedlem nie bez znaczenia był też fakt,  że jest to znakomita polska marka z wieloletnią tradycją, partner  biznesowy godny najwyżej rekomendacji”,dodaje Krzysztof Kłapa, dyrektor  ds. korporacyjnych McDonald's Polska 
Magda Leszczyńska / newss.pl    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)