Firma » Praca
Jeśli praca w Krakowie, to najlepiej w IKEA!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Great Place to Work Institute® współpracuje z najbardziej innowacyjnymi i odnoszącymi sukcesy firmami na świecie, aby badać i wyróżniać najlepsze miejsca pracy oraz programy zarządzania zasobami ludzkimi.
- „Już sam fakt znalezienia się w tak prestiżowym gronie jest nie lada nobilitacją. Wiemy, że IKEA Kraków jest atrakcyjnym pracodawcą – wynika to z badań satysfakcji wykonywanych wśród naszych pracowników oraz z napływających w dużych ilościach CV od fantastycznych, pełnych entuzjazmu i pasji młodych ludzi. Mimo wszystko zawsze przyjemnie uzyskać takie potwierdzenie od znanej i cenionej na całym świecie instytucji, tym bardziej, że wg najnowszych badań wewnętrznych przeprowadzonych w IKEA w Polsce, Kraków charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkowo wysokim zaangażowaniem pracowników, a także odczuwaną satysfakcją z pracy” – mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, Kierownik Sklepu IKEA Kraków. „Kraków to także kuźnia talentów dla całej Polski, co zapewne jest efektem położenia mocnego nacisku na szkolenia i rozwój pracowników” - dodaje.
Co sprawia, że w krakowskim sklepie IKEA tak dobrze się pracuje? Przede wszystkim wprowadzona globalnie zasada „Growing IKEA - Together”, czyli wspieranie rozwoju pracowników poprzez szereg inspirujących szkoleń, program Backpacker wyławiający młode talenty, szerokie zaplecze socjalne czy pomoc w finansowaniu studiów, kursów i nauki języków obcych. Jednak to nie wszystko - osoby pracujące w IKEA Kraków podkreślają, że praca tam wyróżnia się szczególną atmosferą: pełną szacunku i zaufania do pracowników każdego szczebla przy jednoczesnym promowaniu wartości ekologicznych oraz rodzinnych. Świeżo upieczeni rodzice mogą liczyć na „becikowe” od IKEA oraz dodatkowy urlop. Takie wsparcie przynosi wymierne efekty, co widać na przykładzie krakowskiego sklepu IKEA, gdzie około 15% pracowników stanowią mamy malutkich dzieci do 5 roku życia.
| Nadesłał:
            Open Media | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)