Gospodarka » Żywność
"Hoop Gola dla naszych!" - kibicowanie według Hoop Coli
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W związku z gorącym okresem kibicowania w Polsce, Hoop Cola  przygotowała specjalne etykiety - na wszystkich opakowaniach Hoop Coli  hasła kibiców zilustrowane są grami słownymi i rysunkowymi z symbolem  podwójnego „O”. Dla każdego rodzaju Hoop Coli jest kilka wersji grafiki,  nawiązującej do tematyki kibicowania.  
Kibice i fani Hoop Coli w  Internecie, będą mieli również do dyspozycji gadżety przydatne w czasie  rozgrywek: na Facebooku będzie zamieszczony Przechwałkomat – tłumacz  kibicowskich okrzyków na inne języki oraz mini gra, polegająca na  obronie bramki. Na stronie www.hoopcola.pl  będzie można wspólnie z innymi kibicami wydziergać szalik zwycięzców. 
Przygotowaliśmy  też bardzo przydatne narzędzie do kibicowania – „OOkulary Kibica”,  które otrzyma każdy, kto zakupi 2 butelki Hoop Coli – mówi Patrycja  Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska – To biało-czerwone OOkulary  otwartości, tym razem otwierające nas na pozytywne kibicowanie. 
W  ubiegłym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna i internetowa „Kibic  Mały”, w której Hoop Cola namawia do otwarcia się na innych, bratania z  innymi kibicami i do wspólnej, dobrej zabawy, którą przyniosą  nadchodzące wydarzenia sportowe. 
Za kreację nowych etykiet  odpowiada agencja PND Futura. Działania interaktywne i kampania TV –  agencja Brain. Promocja „OOkulary Kibica” została przygotowana we  własnym zakresie.  
  
 
   
***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)