Firma » Biznes
Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
 
Od uruchomienia ogólnoeuropejskiej kampanii marki "Let's GO!" w  październiku 2022 r., firma nieustannie pracuje nad rozwojem swojej  marki. Teraz, z nową agencją medialną, która po raz pierwszy działa  ponad granicami państw, pełne możliwości mają być również wykorzystywane  w sektorze mediów. Proces przetargowy na nową agencję medialną, który  zakończył się niedawno, był największym międzynarodowym przetargiem w  historii MediaMarktSaturn i trwał prawie osiem miesięcy. Wzięły w nim  udział cztery główne sieci agencji mediowych.
Doświadczenia klienta na pierwszym miejscu
Jesienią  2022 r. MediaMarktSaturn uruchomił pierwszą międzynarodową koncepcję  kampanii we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Firma  prowadziła z powodzeniem swoją strategię najlepszych doświadczeń poprzez  storytellingowe kampanie, takie jak Walentynki czy Boże Narodzenie bądź  kolorową komunikację Black Friday oraz nowy projekt marki w erze  cyfrowej, z naciskiem na kultowy "wir marki". W centrum uwagi jest  doświadczenie klienta i osobiste porady.
Nasza marka jest  centralnym punktem, jeśli chodzi o dalsze wzmacnianie naszych celów.  Tworzymy Experience Electronics, aby wzbogacić życie ludzi. Teraz robimy  kolejny logiczny krok w kierunku zostania Experience Champion, również w  odniesieniu do mediów – stwierdza Michael Schuld, CCMO  MediaMarktSaturn.
Nowy poziom, nowe możliwości
Konfiguracja  z międzynarodową siecią medialną Publicis zapewnia równowagę między  globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami, a lokalnie dostosowaną  taktyczną realizacją. Dzięki nowej platformie opartej na danych  MediaMarktSaturn ma możliwość pełnego wykorzystania potencjału: od  tworzenia i wykorzystywania insightów do zoptymalizowanego planowania,  przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową  analitykę i raportowanie. Konsolidacja sieci agencji umożliwia nowy  poziom wymiany między jedenastoma krajami MediaMarktSaturn, a nowe  możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny zapewnić  bardziej efektywne wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą  optymalizację wyników kampanii w czasie rzeczywistym.
-Tworzymy  doskonale połączony fundament, który daje nam nową inteligencję i nowy  dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób  oparty na danych. Nowa agencja mediowa będzie zarządzać wielomilionowym  budżetem i rozpocznie działalność w październiku 2024 roku. Konkurs  wspierała firma konsultingowa BRAIN z Monachium, specjalizująca się w  zarządzaniu mediami na szczeblu krajowym i międzynarodowym – mówi  Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.
MediaMarktSaturn Polska
press box     
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)