Rozrywka » Rozrywka
Golący Patrol wystartował!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Misją Golącego Patrolu jest walka z wybujałym owłosieniem Polaków. Akcja zainicjowana przez Wilkinson ma na celu uświadomienie, że golenie może być przyjemne, a do tego bardzo seksowne. Ekipa w składzie: Weronika Rącza – seksy blondynka, Jula Łagodna – zabawny rudzielec, Reni Rześka - czarnowłosa mądrala oraz Ratownik Płci Męskiej – czarujący ekspert od rozbudowy muskulatury w oparciu o ćwiczenia z maszynką do golenia, ruszają w Polskę. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy kąpielowe ratownicy Golącego Patrolu rzucają wyzwanie wszystkim brodom i wąsom. Przeciwnik jest jednak trudny, bo Polacy to naprawdę „zarośnięta” nacja… 
Pierwsze akcje ratunkowe Golącego Patrolu można obejrzeć już na www.golacypatrol.pl/intro. Kiedy przez nadwiślańskie bulwary nadciągają nasi ultra gładcy ratownicy - dowodzeni przez seksowną Werę - zbędne owłosienie jest w niebezpieczeństwie!
  „Goląco zachęcam do udziału w naszej zabawie i wspólnego zrzucenia futra na wiosnę!” – mówi Wera, superratowniczka z Golącego Patrolu, a zarazem dziewczyna z okładki marcowego numeru znanego pisma dla mężczyzn. 
Tłem muzycznym działalności ekipy jest piosenka Golącego Patrolu, która z pewnością stanie się hitem towarzyszącym niejednemu porannemu goleniu… 
Świat realny to dla nich za mało! Ratowniczki chcą podbić sieć i dlatego przejęły dowodzenie na fanpage’u marki Wilkinson www.facebook.com/WilkinsonPolska. Tam zajmą się działalnością (uwaga, uwaga!) edukacyjną w ramach nowopowstałego  „Uniwersytetu Golącego Patrolu”. W każdym z postów dziewczyny poprowadzą pikantny kurs golenia, prezentując… „jak golić się przyjemnie”. 
Pamiętajcie! Z Wilkinson golenie może być BARDZO przyjemne…
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45 
http://www.studioprowokacja.pl/    
    	
| Nadesłał:
            studio PRowokacja | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)