Gospodarka » Żywność
Fundacja Paproć pomoże ocalić przyrodę dla przyszłych pokoleń
Celem Fundacji Paproć jest przybliżenie idei dbania o otaczającą  nas przyrodę, w jej najczystszej, naturalnej formie. Chcemy stworzyć  organizacyjne i finansowe możliwości na rzecz ochrony naturalnego  dziedzictwa i klimatu. Fundacja Paproć planuje min.  opracowywanie metod  działania, przy współpracy z autorytetami, w dziedzinie ekologii z  kraju i ze świata, a co za tym idzie – edukację w zakresie dbania o  otaczającą nas przyrodę. Oprócz edukacji, zamierza pozyskiwać  przedsiębiorców i ludzi wspierających działania proekologiczne w walkę o  ochronę dziedzictwa naturalnego.  
Zdrowy klimat i dbałość o  naturalne środowisko jest w interesie nas wszystkich – mówi Marek  Kmiecik, Przewodniczący Rady Fundacji Paproć – Tym bardziej, że przyroda  nie jest nam dana na zawsze, pożyczamy ją niejako, i powinniśmy  pozostawić ją naszym dzieciom w najmniej skażonej formie. 
Fundacja  promowana jest hasłami „Chciałabym za dwadzieścia lat zobaczyć bociana  czarnego”, „Chciałbym za dwadzieścia lat napić się czystej wody ze  strumienia” i „Chciałabym za 20 lat oddychać czystym powietrzem”.    
Więcej informacji o Fundacji znajduje się na www.fundacjapaproc.pl   
  
  
 
Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)