Firma » Bankowość
Credit Agricole włącza się w kampanię "Dzieciństwo bez przemocy"
Kampania "Dzieciństwo bez przemocy" organizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajową Koalicję na rzecz Ochrony Dzieci, a jej głównym partnerem jest Rzeczniczka Praw Dziecka.
W ramach kampanii odbywają się ogólnopolskie i lokalne działania edukacyjne oraz medialne. My także wierzymy, że dobre i bezpieczne dzieciństwo jest prawem każdego dziecka, dlatego jako Grupa EFL i Credit Agricole Bank Polska przyłączamy się do kampanii i zachęcamy do uczestnictwa w wydarzeniach.
Dla naszych pracowników organizujemy webinar pt. „Jak postawy rodzica wpływają na to kim będą nasze dzieci w dorosłości?” Można dowiedzieć się z niego czym są style przywiązania, jak nasza dojrzałość emocjonalna wpływa na wychowanie oraz co możemy zrobić aby wzmacniać rozwój inteligencji emocjonalnej u dzieci.
W ramach kampanii każdy chętny może wziąć udział w wielu innych bezpłatnych webinarach edukacyjnych skierowanych do rodziców, opiekunów, nauczycieli i edukatorów, które koncentrują się na profilaktyce przemocy, rozpoznawaniu jej oznak oraz udzielaniu wsparcia emocjonalnego dzieciom w trudnych sytuacjach. Tu można znaleźć pełną listę webinarów: https://dziecinstwobezprzemocy.pl/lekcje-i-webinary/
Możemy także zapoznać się z e-learningowym kursem edukacyjnym "Reaguj" przygotowanym przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Tu można go znaleźć: https://reaguj.powergam.com/
Więcej o kampanii "Dzieciństwo bez przemocy" na stronie https://dziecinstwobezprzemocy.pl/
| Nadesłał:
            prca | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			
Komentarze (0)