Technologie » Internet
Bluerank promuje Praktikera w wyszukiwarkach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Agencja Bluerank przygotowała dla marki Praktiker kampanię linków sponsorowanych, zaprojektowaną do jednoczesnej realizacji kilku celów. Najważniejszy z nich to promocja produktów znajdujących się w asortymencie sklepów Praktiker. Reklamy PPC zachęcają użytkowników do zakupu produktów online lub kierują ich do lokalnych placówek. Linki sponsorowane wykorzystywane są także do wspierania działań biznesowych i marketingowych prowadzanych przez firmę, jak np. otwarcie nowego sklepu lub promocja poszczególnych kategorii produktów. Ponadto, reklamy PPC stanowią uzupełnienie kampanii telewizyjnych i outdoor`owych. Dodatkowe narzędzia wykorzystywane w działaniach SEM to między innymi retargetowanie, geolokalizacja, kreacje graficzne oraz reklamy wideo.
Promocja w naturalnych wynikach wyszukiwania
Agencja Bluerank jest konsultantem w obszarze pozycjonowania podczas wdrażania nowego serwisu internetowego marki Praktiker. Swoją wiedzą i doświadczeniem służy między innymi poprzez analizę i definiowanie fraz kluczowych, które zostaną wykorzystane do efektywnej promocji marki w wynikach wyszukiwania Google. Ponadto, agencja przygotowuje rekomendacje odnośnie optymalnej konstrukcji treści w serwisie, jego struktury, a także zastosowanych grafik, by wszystkie te elementy wspierały procesy SEO. Kolejny etap współpracy to wdrożenie kompleksowej strategii budowania popularności serwisu poprzez zaawansowany link building.
Więcej:
http://www.bluerank.pl/ http://www.praktiker.pl/
| Nadesłał:
            Szymon P. | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)